Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
    Cayenne van Rami z'n vriendin al gezien?
    Nee,

en dat verandert niks. Een SUV verlagen is even onnozel dan een sportwagen verhogen imho

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
      Jep

Edit: klik anders eens op de afbeelding
      te veel moeite...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Nee,

en dat verandert niks. Een SUV verlagen is even onnozel dan een sportwagen verhogen imho
        De Cayenne die Rami heeft benadert anders wel de perfectie imo.

Comment

Ne cayenne kopen en em dan verlagen, hoe belachelijk is da
          Niet belachelijk. Een Cayenne is een SUV, geen terreinwagen. Een SUV is in de eerste plaats bedoeld om op de weg te rijden, en dan is een verlaging verre van belachelijk. Of het wénselijk is, is iets anders. Bovendien, bij Porsche is de Cayenne tot op vandaag de enige auto waar je comfortabel met 4 (of 5) in kan zitten, dus er zijn misschien wel kopers die een Porsche willen waar ze met zoveel in willen kunnen, maar die auto moet ook zo strak mogelijk rijden. Dan is zo'n verlaging nog veel minder belachelijk.

Comment

• Weet iemand waar je zoiets kan kopen?
            just for fun
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Niet belachelijk. Een Cayenne is een SUV, geen terreinwagen. Een SUV is in de eerste plaats bedoeld om op de weg te rijden, en dan is een verlaging verre van belachelijk. Of het wénselijk is, is iets anders. Bovendien, bij Porsche is de Cayenne tot op vandaag de enige auto waar je comfortabel met 4 (of 5) in kan zitten, dus er zijn misschien wel kopers die een Porsche willen waar ze met zoveel in willen kunnen, maar die auto moet ook zo strak mogelijk rijden. Dan is zo'n verlaging nog veel minder belachelijk.
              Dan is het verhogen van een 911 ook niet belachelijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                Weet iemand waar je zoiets kan kopen?
                just for fun
                Bestellen voor uwe pa zijn verjaardag

of

Comment

• ja was ik van plan. Of voor zijn nieuwjaar als extra
                  BEdankt, kzal zien wat ik doe
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Dat is toch totaal iets anders, niet?

Comment

• Ik vind het ook onnozel : koop dan toch gewoon een break, bvb een RS6 avant ipv een Cayenne S/turbo. Nu, elk doet zijn goesting hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                        Ik vind het ook onnozel : koop dan toch gewoon een break, bvb een RS6 avant ipv een Cayenne S/turbo. Nu, elk doet zijn goesting hé
                        Dank u Tuur, toch ene die mij begrijpt

edith: het ENIGE argument dat je kan hebben om voor die cayenne te opteren is dan dat je de badge wilt (zeker als je em wil verlagen). Voor de ruimte moet je het niet doen en voor de prestaties ook niet imho
                        Last edited by ; 10/11/2008, 14:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                          Dat is toch totaal iets anders, niet?
                          ffe gTa quote-massacreren

Niet belachelijk. Een 911 is een straatauto, geen racewagen. Een straatauto is in de eerste plaats bedoeld om op de weg te rijden, en dan is een verhoging verre van belachelijk (met de staat van onze wegen en de grote hoeveelheid verkeersdrempels). Of het wénselijk is, is iets anders.

Comment

Dat heb ik niet gezegd, en die twee voorbeeld zijn geenszins rechtstreeks met elkaar gelinkt. Het is niet omdat het ene zo is, dat het andere omgekeerd is.

En concreet : als die persoon met zijn 911 daar een voordeel bij heeft, en het schaadt het gebruik van z'n 911 voor de rest niet, dan is dat niet belachelijk, neen.

Er zijn mensen die een Mercedes-Benz S-klasse kopen om daar continu alleen in te rijden. Je zou kunnen zeggen dat dat tegen het concept van die auto in is, en dat dat dus belachelijk is. Mjah, in jouw wereld moet dan zo goed als driekwart van alles wat is, belachelijk zijn...

Comment

• Find content from CNBC and the NBCUniversal family of networks on NBC.com!

zalige vid voor de techno freaks

Comment

ffe gTa quote-massacreren
                                Probleem is dat je vergeet dat ik logica in m'n uitspraken steek, iets wat jij bij die quote-aanpassing overduidelijk niet doet. Je maakt er zelfs een zware redeneringsfout in (gebruik op de openbare weg vereist geen hoger gelegde ophanging op een 911, ook niet met onze staat van de wegen, en evenmin voor de vele verkeersdrempels), maar hey : alles is geoorloofd om de eigen uitspraken te proberen vergoelijken, right?

En dan nog : als iemand een Porsche 911 wil, maar 'm enkele centimeters hoger legt om zo b.v. over z'n oprit naar z'n huis te kunnen rijden (let's say een ongeplaveide oprit met wat stenen e.d., in 't zuiden van Frankrijk), en voor de rest schaadt dat het gebruik van die 911 voor die persoon niet, dan is dat geenszins belachelijk. Toegegeven : kans is klein dat je dat tegenkomt, omdat dan vaak een auto met af fabriek grotere bodemvrijheid wordt gekocht, maar toch.
                                En wat de verkeersdrempels betreft : als het toch niet lukt, dan installeer je 'n noselift-systeem, je bent helemaal niet verplicht om je gehele auto hoger te gaan leggen.

Comment

Dat heb ik niet gezegd, en die twee voorbeeld zijn geenszins rechtstreeks met elkaar gelinkt. Het is niet omdat het ene zo is, dat het andere omgekeerd is.

En concreet : als die persoon met zijn 911 daar een voordeel bij heeft, en het schaadt het gebruik van z'n 911 voor de rest niet, dan is dat niet belachelijk, neen.

Ik schaar me volledig achter deze redenering.

Comment

• is het noselift systeem bij porsche ook als optie verkrijgbaar? wistk niet

Comment

• De dikste Porsches ooit is ook verhoogd

De bumperkit op die Cayenne is erger dan de verlaging.
                                      Ze moesten al die dingen verlagen, dan zie je misschien wat meer als je er achter rijdt...

Comment

Probleem is dat je vergeet dat ik logica in m'n uitspraken steek, iets wat jij bij die quote-aanpassing overduidelijk niet doet. Je maakt er zelfs een zware redeneringsfout in (gebruik op de openbare weg vereist geen hoger gelegde ophanging op een 911, ook niet met onze staat van de wegen, en evenmin voor de vele verkeersdrempels)
                                        Wat je nu zegt is even "simplistisch" als je eigen redenering (met bijhorende "fout").
                                        Gebruik op de openbare weg van een Cayenne vereist ook geen verlaging. Dus waarom zit daar meer logica in dan in mijn uitspraak?

, maar hey : alles is geoorloofd om de eigen uitspraken te proberen vergoelijken, right?
                                        zie supra

@GTA freak: nee dat is niet verkrijgbaar

En wat is "belachelijk" in mijn ogen? Dat is een auto die gemaakt is met een bepaald doel (en dus bijhorende beperkingen) gaan aanpassen om hem op een ander soort auto te doen lijken, ipv direct het soort auto te kopen dat het juiste doel heeft. (En dat gaat bv over de bodemvrijheid bij een SUV/sportwagen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                          Weet iemand waar je zoiets kan kopen?
                                          just for fun
                                          Of zoiets?

Comment

Working...
                                          X