Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenHopelijk zit die van lexus er niet in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenWas exact hetzelfde aan het denken, 't zal wel niet zeker...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenTe koop bij Porsche Antwerpen: 131k
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenToch allemaal dure versies. Begint de FL C2 niet rond de 90k?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenJep, iets meer dan 83k.
93k.. endan mag je nog niet gek doen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenToch prachtig die rode balk van de 4. Al zou ik denk ik voor een Targa kiezen ipv. een Cabriolet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenTe koop bij Porsche Antwerpen: 131k
110k heeft wel de lelijke 18" velgen
124k
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenklopt, als je pdk erbij pakt zit je al aan 87k + chrono pakket 89k .. + GPS
93k.. endan mag je nog niet gek doen
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk zou ook voor de Targa gaan, de cabrio vind ik in gesloten toestand niet zo mooi.
En die chrome balk op de daklijn vind ik ook een mooi detail.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenSame here. Maar zonder is knapper.
Heel zeker. De Turbo gaat toch die balk niet krijgen hé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten²²²²
Heel zeker. De Turbo gaat toch die balk niet krijgen hé?
Maar zou het niet relatief makkelijk zijn om die balk eraf te halen en gewoon het stuk van de 2WD's erop te monteren?
Comment
Comment