Op straatbanden vind ik dat best goed.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMet een G moet je constant zitten bijsturen. Op het terrein is dat ongetwijfeld een prachtige wagen, maar om op de openbare weg verkies ik toch een Range.
En als het snel moet gaan een Cayenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Kotslelijk vind ik het, maar wel 'n aandachtstrekker (wat eigenlijk net 't tegenovergestelde is van wat je met zo'n camouflagekleur wil bereiken). Over 'n patserkleur gesproken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris HarrisThere are few certainties in life, but as sure as night follows day and woodlice make it into my bathroom, when they have been in simultaneous production I have always preferred the Porsche GT3 to the turbocharged GT2.
When the 996 GT2 was launched in 2000, the world – or at least those lucky enough to drive it - didn’t respond especially well to its particular concoction of pandemic understeer and terminal oversteer. The first water-cooled GT2 was the car equivalent of four seasons in one day: on any given corner it could demonstrate most types of vehicle behaviour in rapid succession. The problem was, the driver rarely knew which was coming.
The GT3, meanwhile, may have been slower, but it was also easier to drive, sounded better, wasn’t so much slower and it cost about 40 big-ones less. Overpriced and under-resolved were my observations at the time, and despite owning a 996 GT2 for some time and deriving some weird masochistic fascination from the thing trying to kill me most days, I would never have professed to thinking that it was a better car than a GT3. That feeling was continued when the GT3 mk2 was launched in 2003 and the revised 483bhp GT2 arrived the same year.
And it didn’t change last year when the 997 GT2 was launched. Yes, I thought it was a much better car than the one it replaced – much more useable but in no way sanitised – but it didn’t alter the fact that if you asked me which Porsche sportscar I would like to own, it would be a GT3 Clubsport in slate grey. In fact I’d have taken that car over anything else on sale.
But in the small hours of Wednesday morning I left the silver UK press GT2 back at its Reading home. In four days we had covered 1500-miles, quite a few of which were around the Nürburgring and my affection for it grew in a way and to a magnitude I hadn’t anticipated. In the next week or so, you will read about what the GT2 did at the ‘Ring – how it fared against a Japanese machine that has of late been stealing many headlines. But regardless of the outcome of that test, I now have to admit that were money no object, I would chose a GT2 Clubsport over the GT3 equivalent.
As public announcements go, this is about as meaningless as they come, but I just wanted to say it anyway. Dickie was right to give it the nod over the Scuderia.
Comment
-
"Stop de recessie, koop een Porsche"
Een Nederlandse autoverkoper denkt te weten hoe we de economische crisis kunnen overwinnen. "Stop de recessie, koop een Porsche", luidt zijn advies.
Wegh verdeelt het Duitse automerk in Heteren, nabij Arnhem.
Hij speelt met de slogan, aangebracht op een reclamebord, in op de huidige malaise.
Zelf verwacht de man geen recessie. "Ik denk dat de ergste paniek nu wel achter de rug is. We moeten in elk geval positief blijven denken."
De ondernemer hoopt dan ook dat consumenten zijn wagens blijven kopen. "Zo'n mooie bolide wil iedereen wel", aldus Wegh.
"Dankzij de BTW verdient de staat er bovendien heel wat geld mee. Met die centen kan de overheid de economie extra stimuleren."
Geïnteresseerd? Zijn goedkoopste wagen wisselt voor 60.000 euro van eigenaar.
Foto: Omroep Gelderland
Bron : http://www.gva.be/nieuws/in_de_rand/default.asp?art={CA605B1A-1F1B-4B3F-A9DA-FD685951DCBF}
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenSchitterend!
GT2 996 stond idd bekend omwille van zijn onvoorspelbaar rijgedrag.
Als dat waar is kan je aan een 996 GT2 wel een koopje doen, die reputatie heeft z'n waardevastheid geen deugd gedaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten997 Gemballa GT500 Biturbo Cabriolet
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment