wa ne zever allemaal,mooiste van vorm istoch nog altijd gwn de 4s
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIdem !!! Probleem is dat degenen die het posten, het nog mooi vinden ook
Nuja, wat is er lelijker. Een Gemballa 911 Turbo of CGT, of een standaard Cayenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtenshow me de nieuwe S velgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEn tracht aub die Gemballa en consoorten in het "overdreven tuning-topic" te plaatsen, niet hier, 't is een verkrachting van het merk, en niet alleen IMO...
meer dan de helft is al verdwenen precies, en die ik geplaatst heb waren heus niet zo overdreven getuned.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenTuners heb je in alle milieus he
Nuja, wat is er lelijker. Een Gemballa 911 Turbo of CGT, of een standaard Cayenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIdem !!! Probleem is dat degenen die het posten, het nog mooi vinden ook
Zo zie je maar, met geld kan je geen smaak kopen.
Die gasten van Gemballa, Techart,... zullen later wel branden in de hel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHet zijn beiden tjoeners van een merk dat absoluut geen tjoening nodig heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDat mag genuanceerd worden vind ik, die uitspraak gaat misschien op voor Gemballa en voor de complete TechArt-kits ook, maar TechArt heeft bijvoorbeeld wel 'n paar zaken in de aanbieding die ik 'n meerwaarde zou vinden aan 'n Porsche...
Dingen die je bij Porsche zelf niet kan krijgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTechnisch?
Dingen die je bij Porsche zelf niet kan krijgen?
En ge kunt niet gaan zeggen dat die aero pack van porsche zelf subtieler is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtende bodykit voor de "gewone" carrera's bv, is toch wel subtieler dan direct de GT3 aero pack erop te vijzen.
En ge kunt niet gaan zeggen dat die aero pack van porsche zelf subtieler is
Das optisch, dat is onderhevig aan smaak. En persoonlijk zie ik een Porsche liever in zijn standaardvorm dan met een of ander aerodynamica-pakket.
Comment
Comment