Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wa ne zever allemaal,mooiste van vorm istoch nog altijd gwn de 4s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
      Idem !!! Probleem is dat degenen die het posten, het nog mooi vinden ook
      Tuners heb je in alle milieus he

Nuja, wat is er lelijker. Een Gemballa 911 Turbo of CGT, of een standaard Cayenne

Comment

• 930 keer stoerder dan een Gembalzak:

Purchase and sale of premium and classic cars of the brands Ferrari, Porsche, Mercedes, McLaren, Bugatti, Lamborghini, Bentley, Pagani and more.

78.500,00 €

Comment

• Das wel knap

Maar wat als je overkop gaat? Ik zie niet onmiddellijk een rolstang...

Comment

• niet overkop gaan he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
              show me de nieuwe S velgen!
              Ik vind ze prachtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                En tracht aub die Gemballa en consoorten in het "overdreven tuning-topic" te plaatsen, niet hier, 't is een verkrachting van het merk, en niet alleen IMO...

meer dan de helft is al verdwenen precies, en die ik geplaatst heb waren heus niet zo overdreven getuned.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Tuners heb je in alle milieus he

Nuja, wat is er lelijker. Een Gemballa 911 Turbo of CGT, of een standaard Cayenne
                  true!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                    Hoe ongelooflijk vet... Maar het zijn spijtig genoeg erg gevaarlijke karren.

Comment

• Nice.

Comment

• Dat randje rond de velgen is heel knap. Is precies een beetje verschillend van andere gekleurde GT3-velgen, niet? (binnenste van velg ook meegespoten ofzo)

Comment

• zalige RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                            Idem !!! Probleem is dat degenen die het posten, het nog mooi vinden ook
                            Onbegrijpelijk

Zo zie je maar, met geld kan je geen smaak kopen.
                            Die gasten van Gemballa, Techart,... zullen later wel branden in de hel.

Comment

• k zou gemballa en techart toch ni over dezelfde kam scheren

Comment

• Techart is fijn,mooi en degelijk.
                                Gemballa zal ook wel degelijk zijn, maar niet mooi en al zeker niet fijn
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Het zijn beiden tjoeners van een merk dat absoluut geen tjoening nodig heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Het zijn beiden tjoeners van een merk dat absoluut geen tjoening nodig heeft.
                                    Dat mag genuanceerd worden vind ik, die uitspraak gaat misschien op voor Gemballa en voor de complete TechArt-kits ook, maar TechArt heeft bijvoorbeeld wel 'n paar zaken in de aanbieding die ik 'n meerwaarde zou vinden aan 'n Porsche...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      Dat mag genuanceerd worden vind ik, die uitspraak gaat misschien op voor Gemballa en voor de complete TechArt-kits ook, maar TechArt heeft bijvoorbeeld wel 'n paar zaken in de aanbieding die ik 'n meerwaarde zou vinden aan 'n Porsche...
                                      Technisch?
                                      Dingen die je bij Porsche zelf niet kan krijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Technisch?
                                        Dingen die je bij Porsche zelf niet kan krijgen?
                                        de bodykit voor de "gewone" carrera's bv, is toch wel subtieler dan direct de GT3 aero pack erop te vijzen.
                                        En ge kunt niet gaan zeggen dat die aero pack van porsche zelf subtieler is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          de bodykit voor de "gewone" carrera's bv, is toch wel subtieler dan direct de GT3 aero pack erop te vijzen.
                                          En ge kunt niet gaan zeggen dat die aero pack van porsche zelf subtieler is
                                          Das niets technisch he.

Das optisch, dat is onderhevig aan smaak. En persoonlijk zie ik een Porsche liever in zijn standaardvorm dan met een of ander aerodynamica-pakket.

Comment

Working...
                                          X