Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenbeste chassis dat Porsche maakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJammer genoeg ziet 'ie er niet uit (IMO)
Maar 'k vind hem niet lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Fantastisch kleur alleszins!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenTegen een 911 kan hij niet op, zoveel is zeker.
Maar 'k vind hem niet lelijk.
Allez, vergeleken met dit design van een gelijkaardige auto bijvoorbeeld:
Als 't zo clean kan, dan zou ik 't niet over m'n hart kunnen halen zo'n gekunsteld design als de Cayman in huis te halen...
Ook de Boxster ziet er een pak beter uit, vind ik (voor de opkomende facelift that is )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIs dat zanzibar?
Fantastisch kleur alleszins!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenOnze P gaat pas in Januari in productie
we waren zowiezo van plan om te wachten tot 2009,maar in Januari pas in productie
Kan je dat niet meer cancellen? Ik weet anders een goed alternatief
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenSerieus?
Kan je dat niet meer cancellen? Ik weet anders een goed alternatief
maar we mogen niet klagen hé
Cancellen is niet mogelijk = al "serieus "voorschot betaald.Last edited by Alexx; 18/11/2008, 22:39.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenNope da's vrij zeker Guards Red
Eerste rode 997 die ik zie met de volledige rode achterlichten... niet mis vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIk weet welk merk je bedoelt..kheb er ook spijt van
maar we mogen niet klagen hé
Cancellen is niet mogelijk = al "serieus "voorschot betaald.
misschien dat hij toch nog vroeger komt, ze zaten met onderproductie in ieder geval
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenmisschien dat hij toch nog vroeger komt, ze zaten met onderproductie in ieder geval
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat voor nummerplaten zitten er op die GT2? Speciale versie van de Noorse ofzo?
Comment
Comment