Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
    en wie bepaalt wat smaak is? Misschien hebben jullie, oem lovers, wel geen smaak. Tis alleszinds vaak heel bekrompen allemaal, er wordt zwaar overdreven, bij porsche wordt er vaak getuned op een manier dat de wagen vooral anders is als het origineel, en zeker niet vulgair, er zijn gewoon veel mensen die alles wat niet standaard is om een of andere bizarre reden meteen onderuit halen. En draai of keer het zoals ge wilt, porsche is eenheidsworst en ge ziet op elke hoek van de straat een 911
    en dan? als ik het geld heb, koop ik mij ook ne 911. zolang ge maar plezier hebt aan u kar... as ge wilt da iedereen naar u kijkt as ge passeert, koopt dan iets exclusiever é (en hopelijk hebt ge dan ook plezier van uw voiture)

Comment

• DroomPorsche.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
          (vrij betaalbare) droomkar!

Comment

• beste chassis dat Porsche maakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              beste chassis dat Porsche maakt.
              Jammer genoeg ziet 'ie er niet uit (IMO)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                Jammer genoeg ziet 'ie er niet uit (IMO)
                Tegen een 911 kan hij niet op, zoveel is zeker.

Maar 'k vind hem niet lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Is dat zanzibar?
                  Fantastisch kleur alleszins!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    Tegen een 911 kan hij niet op, zoveel is zeker.

Maar 'k vind hem niet lelijk.
                    mmmh, lelijk is teveel gezegd, maar ik vind die aflopende achterklep tussen de bolle heupjes toch maar gekunsteld ogen.

Allez, vergeleken met dit design van een gelijkaardige auto bijvoorbeeld:

Als 't zo clean kan, dan zou ik 't niet over m'n hart kunnen halen zo'n gekunsteld design als de Cayman in huis te halen...
                    Ook de Boxster ziet er een pak beter uit, vind ik (voor de opkomende facelift that is )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Is dat zanzibar?
                      Fantastisch kleur alleszins!
                      Nope da's vrij zeker Guards Red

Comment

• Onze P gaat pas in Januari in productie
                        we waren zowiezo van plan om te wachten tot 2009,maar in Januari pas in productie
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                          Onze P gaat pas in Januari in productie
                          we waren zowiezo van plan om te wachten tot 2009,maar in Januari pas in productie
                          Serieus?

Kan je dat niet meer cancellen? Ik weet anders een goed alternatief

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                            Serieus?

Kan je dat niet meer cancellen? Ik weet anders een goed alternatief
                            Ik weet welk merk je bedoelt..kheb er ook spijt van
                            maar we mogen niet klagen hé
                            Cancellen is niet mogelijk = al "serieus "voorschot betaald.
                            Last edited by Alexx; 18/11/2008, 22:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Nope da's vrij zeker Guards Red
                              idd zeker geen zanzibar...

Eerste rode 997 die ik zie met de volledige rode achterlichten... niet mis vind ik.

Comment

• My car and my boyfriends GT2:

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                    Ik weet welk merk je bedoelt..kheb er ook spijt van
                                    maar we mogen niet klagen hé
                                    Cancellen is niet mogelijk = al "serieus "voorschot betaald.

misschien dat hij toch nog vroeger komt, ze zaten met onderproductie in ieder geval

Comment

• Wat voor nummerplaten zitten er op die GT2? Speciale versie van de Noorse ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                        misschien dat hij toch nog vroeger komt, ze zaten met onderproductie in ieder geval
                                        Dan doen ze nog eerder de boel dicht dan wagens al eerder te gaan produceren denk ik..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          Wat voor nummerplaten zitten er op die GT2? Speciale versie van de Noorse ofzo?
                                          Zweedse export platen.

Comment

Working...
                                          X