Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en wie bepaalt wat smaak is? Misschien hebben jullie, oem lovers, wel geen smaak. Tis alleszinds vaak heel bekrompen allemaal, er wordt zwaar overdreven, bij porsche wordt er vaak getuned op een manier dat de wagen vooral anders is als het origineel, en zeker niet vulgair, er zijn gewoon veel mensen die alles wat niet standaard is om een of andere bizarre reden meteen onderuit halen. En draai of keer het zoals ge wilt, porsche is eenheidsworst en ge ziet op elke hoek van de straat een 911
en dan? als ik het geld heb, koop ik mij ook ne 911. zolang ge maar plezier hebt aan u kar... as ge wilt da iedereen naar u kijkt as ge passeert, koopt dan iets exclusiever é (en hopelijk hebt ge dan ook plezier van uw voiture)
mmmh, lelijk is teveel gezegd, maar ik vind die aflopende achterklep tussen de bolle heupjes toch maar gekunsteld ogen.
Allez, vergeleken met dit design van een gelijkaardige auto bijvoorbeeld:
Als 't zo clean kan, dan zou ik 't niet over m'n hart kunnen halen zo'n gekunsteld design als de Cayman in huis te halen...
Ook de Boxster ziet er een pak beter uit, vind ik (voor de opkomende facelift that is )
Comment