Thx Fernand
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIk weet welk merk je bedoelt..kheb er ook spijt van
maar we mogen niet klagen hé
Cancellen is niet mogelijk = al "serieus "voorschot betaald.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenTegen een 911 kan hij niet op, zoveel is zeker.
Maar 'k vind hem niet lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDan doen ze nog eerder de boel dicht dan wagens al eerder te gaan produceren denk ik..
Hoezo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDie striping hoort echt niet op een GT2 imo.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenFantastisch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk heb ook (bijna) zo'n velgskes gekocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenWaren het 4x100, had ik ze gekocht.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWhat you need is RWD ! Echt, gij lijkt mij daar den typ voor.
Sorry Avantus
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDa is maat, da is
Sorry Avantus
elk waar hij zich het beste bij voelt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenprecies of ik ga elke keer dat ik dat van iemand hoor, in een hoekje gaan wenen?
elk waar hij zich het beste bij voelt
ik kan alle types van aandrijving waarderen, een hot hatch zou bij mij altijd FWD moeten zijn.. een Audi/Subaru altijd AWD... een sportwagen RWD (of driftbare AWD)
etc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'k Vind een GT2-striping nochtans beter passen op een GT2 dan op een Boxster, om maar iets te zeggen.
GT2 liefst zonder striping voor mij.
Comment
Comment