Aan die prijs wsl nog wel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenHoe zit het met wintervelgen voor een Porsche?
Is het dan hetzelfde of ander model van velg kopen maar enkel een inch kleiner?of...
alvast bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWhat's the profile van nen RWD-typ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenHoe zit het met wintervelgen voor een Porsche?
Is het dan hetzelfde of ander model van velg kopen maar enkel een inch kleiner?of...
alvast bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBlijkbaar ook een Belgisch Exemplaar...
Meer moet een Porsche toch niet zijn, dit is de perfectie (mag wel iets hoger maar soit)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTwee grote neusgaten, zonnebril, Bluetooth telefoondink in z'n oor en elleboog door de zijruit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenAlles is mogelijk hé, kijk bvb eens op de site van Porsche bij Tequipment, daar staan bvb sets velgen incl winterbanden. Al is het best om je banden bij de bandencentrale te halen, die geven veel scherpere prijzen...2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenStaat die nog steeds te koop dus?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenWordt die van jullie geleverd op wintervelgen?
Kzal het morgen eens aan men pa vrage
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
Eigenlijk geen verschil qua grootte dus. enkel banden.
Ik zou graag deze velgen erop willen zien, men pa vind ze ook enorm knap.
En desnoods kan je ze er in de zomer ook opzetten
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenWaren zulke velgen standaard op de Turbo S?
Ik vind dat maar niets, net als de 4 uitlaten eigenlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWss niet meer lang
Ik heb vroeger eens rondgezien, heeft een schone collectie!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenWaren zulke velgen standaard op de Turbo S?
Ik vind dat maar niets, net als de 4 uitlaten eigenlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk vind die 4 uitlaten anders wel vet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenKan je de link eens geven van de verkoper?
Ik heb vroeger eens rondgezien, heeft een schone collectie!
Heb die foto's via mail van een kennis binnengekregen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
(geen nrplaat)
Comment
Comment