Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenNog wat trackspeelgoed
'ie lijkt zo ontsnapt van 't circuit!
Ik zou als eigenaar ook zo'n cup spoiler overwegen na deze foto's !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGeen knappe combo, IMO...
Mijn hypothetische GT3RS zou in GT-zilver met zwarte striping en velgen komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenEigenlijk gaat het "saaie" zilver zo'n GT2 of GT3 heel goed af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenMijn hypothetische GT3RS zou in GT-zilver met zwarte striping en velgen komen
'k Dacht dat Denniske ooit 'es een foto van zo-eentje getrokken heeft op Spa, en hier heeft geplaatst. Zilveren wielen, wel. Friggin' awesome.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHoi. Voor mij moet het zelfs geen GT-zilver zijn, liever 't gewone zilver (= identiek aan kleur van de normale velgen). Als daily wielen (of regenwielen) gewone zilveren, en de set met de slicks moet inderdaad zwart.
'k Dacht dat Denniske ooit 'es een foto van zo-eentje getrokken heeft op Spa, en hier heeft geplaatst. Zilveren wielen, wel. Friggin' awesome.
?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
Mijn hypothetische GT3RS zou in GT-zilver met zwarte striping en velgen komen
De mijne mogen ze in 't zwart brengen, zonder striping, juist achteraan in piepklein oranje "RS", misschien op m'n spatbord zoals die witte hierboven ook "RS", standaard velgen met GT-Silver velghart en centrecap met een klein "RS" opschrift in zwart, Cup voorspoiler en die achterruiten met luchtsleuven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenuit de weg voor iets mooiers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk neem tegen donderdag een paar van mobile.de afgeprinte annoncekes mee voor u
De mijne mogen ze in 't zwart brengen, zonder striping, juist achteraan in piepklein oranje "RS", misschien op m'n spatbord zoals die witte hierboven ook "RS", standaard velgen met GT-Silver velghart en centrecap met een klein "RS" opschrift in zwart, Cup voorspoiler en die achterruiten met luchtsleuven...
Wit met striping en zwarte velgen, witte rolkooi, alles standaard... of een standaard groene.
Comment
-
Hulp gevraagd!
De bestelde Porsche heeft het kleurtje Meteoorgrijs.
Ik vind het een knappe kleur,maar soms valt het te licht uit
Ik heb er eens over gesproken,en we vinden Atlasgrijs wel mooi, maar dat is een opleg van 2516EUR.
Nu, Basaltzwart lijkt enorm hard op Atlasgrijs.. Dus als het mogelijk is mss veranderen van kleur.
Iemand foto's van een 997 (al dan niet FL) in Basaltzwart? het is vrij dringend..
Alvast bedankt!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenNieuwe achtergrond.
miami porsche
hij staat er nog iets groter op =)
Comment
Comment