Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    Eigenlijk gaat het "saaie" zilver zo'n GT2 of GT3 heel goed af

Deze is ook een specialleke : wit met oranje : http://nl.autoscout24.be/AllImages.aspx?id=147013000
    Geen knappe combo, IMO...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
      Nog wat trackspeelgoed

Maar hier krijg ik niet genoeg van!

'ie lijkt zo ontsnapt van 't circuit!
      Ik zou als eigenaar ook zo'n cup spoiler overwegen na deze foto's !

Comment

• Jawel, ik vind het ook goed staan. Die kleur staat er alleszinds veel beter op dan op een gewone carrera.

Comment

• De zonneband mag voor mijn part toch wel achterwege gelaten worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Geen knappe combo, IMO...
            Ik vind het ook niet echt geslaagd, maar wel uniek (nog niet eerder zo eentje gezien).

Mijn hypothetische GT3RS zou in GT-zilver met zwarte striping en velgen komen

Comment

Eigenlijk gaat het "saaie" zilver zo'n GT2 of GT3 heel goed af
              Ik vond het zo goed als de énige knappe kleur op de 996 GT2 (nu nog), en ook een 997 GT3 en GT2 zou ik zelf ook waarschijnlijk in die kleur willen. Het is simpelweg schitterend. Zilver lijdt te hard onder de "leasebakkenkleur"-druk, en krijgt daardoor eventjes niet 't respect die het verdient. Straks, als wit terug écht een camionettenkleur wordt en de hype helemaal over is, gaan we terug verliefd kijken naar zilverkleurige auto's.

Comment

Hoi. Voor mij moet het zelfs geen GT-zilver zijn, liever 't gewone zilver (= identiek aan kleur van de normale velgen). Als daily wielen (of regenwielen) gewone zilveren, en de set met de slicks moet inderdaad zwart.

'k Dacht dat Denniske ooit 'es een foto van zo-eentje getrokken heeft op Spa, en hier heeft geplaatst. Zilveren wielen, wel. Friggin' awesome.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Hoi. Voor mij moet het zelfs geen GT-zilver zijn, liever 't gewone zilver (= identiek aan kleur van de normale velgen). Als daily wielen (of regenwielen) gewone zilveren, en de set met de slicks moet inderdaad zwart.

'k Dacht dat Denniske ooit 'es een foto van zo-eentje getrokken heeft op Spa, en hier heeft geplaatst. Zilveren wielen, wel. Friggin' awesome.

?
                  1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• uit de weg voor iets mooiers

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Zalige foto's Timo!

Fak

Comment

Ik neem tegen donderdag een paar van mobile.de afgeprinte annoncekes mee voor u

De mijne mogen ze in 't zwart brengen, zonder striping, juist achteraan in piepklein oranje "RS", misschien op m'n spatbord zoals die witte hierboven ook "RS", standaard velgen met GT-Silver velghart en centrecap met een klein "RS" opschrift in zwart, Cup voorspoiler en die achterruiten met luchtsleuven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                uit de weg voor iets mooiers

Nieuwe achtergrond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                  Ik neem tegen donderdag een paar van mobile.de afgeprinte annoncekes mee voor u

De mijne mogen ze in 't zwart brengen, zonder striping, juist achteraan in piepklein oranje "RS", misschien op m'n spatbord zoals die witte hierboven ook "RS", standaard velgen met GT-Silver velghart en centrecap met een klein "RS" opschrift in zwart, Cup voorspoiler en die achterruiten met luchtsleuven...
                                  Dat oranje RS vanachter vind ik toch niet alles ze...

Wit met striping en zwarte velgen, witte rolkooi, alles standaard... of een standaard groene.

Comment

• Hulp gevraagd!
                                    De bestelde Porsche heeft het kleurtje Meteoorgrijs.
                                    Ik vind het een knappe kleur,maar soms valt het te licht uit
                                    Ik heb er eens over gesproken,en we vinden Atlasgrijs wel mooi, maar dat is een opleg van 2516EUR.
                                    Nu, Basaltzwart lijkt enorm hard op Atlasgrijs.. Dus als het mogelijk is mss veranderen van kleur.
                                    Iemand foto's van een 997 (al dan niet FL) in Basaltzwart? het is vrij dringend..
                                    Alvast bedankt!
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                                      Nieuwe achtergrond.
                                      zoek op www.flickr.com

miami porsche

hij staat er nog iets groter op =)

The safest and most inclusive global community of photography enthusiasts. The best place for inspiration, connection, and sharing!
                                      Last edited by ; 02/12/2008, 22:20.

Comment

• @Lexus:

Comment

• Is dat basaltzwart?!
                                          In het boekje neigt het meer naar erg donkergrijs.
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X