Oorspronkelijk geplaatst door whispy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
De verkoper wist het niet vanbuiten, ging zo snel mogelijk iets laten weten.
Want wat blijkt? hij gaat niet pas in Januari in productie maar... Volgende week en hij zou als het transport goed verloopt tijdens kerstmis in Antwerpen staan .
Dus 9/10 zal wijzigen van kleur niet meer lukken, achja2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenThere is hope...
Eerste 997 FL met Sport Hermann Klappenanlage ..
Oordeel zelf!
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Job done!
Hebben die een website? Duits?
Met porsche garantie?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenZalig ! !
Hebben die een website? Duits?
Met porsche garantie?
uitlaat verandert niks aan garantie, wordt zoveel gewisseld.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenDe verkoper wist het niet vanbuiten, ging zo snel mogelijk iets laten weten.
Want wat blijkt? hij gaat niet pas in Januari in productie maar... Volgende week en hij zou als het transport goed verloopt tijdens kerstmis in Antwerpen staan .
Dus 9/10 zal wijzigen van kleur niet meer lukken, achja
In elk geval aan pa eens die herman dinges uitlaat laten horen, ik ben fan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenHet lijkt wel alsof jij daarover zou beslissen, en niet je pa...
In elk geval aan pa eens die herman dinges uitlaat laten horen, ik ben fan
Kheb het laten horen mooi mooi.
Maar Techart heeft ook iets in de aanbieding , porsche met de PSE ..2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
tegen dat PSE er is.. heb je weer dat gekloot met die klepjes.. (
koop gewoon zo'n Herrmann anlage, aanvaardbaar met de kleppen toe en echt luid en vol wanneer je wilt knallen..
bij PSE vind ik dat verschil niet altijd zo goed merkbaar en 't klinkt zoals Lotuzzz reeds zei nog ietsje zuiverder.. en dat is zonder het IRL gehoord te hebben..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtengeen regelbare kleppen op dat systeem ?
doe gewoon ffe zon herrmann ding, klinkt fantastisch (sowieso luider als PSE, als we de analogie doortrekken)
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenneen neen je verstaat me verkeerd
SH: kleppen werken goed, met duidelijk verschil tussen 'stil' en 'luid'
PSE: open is niet helemaal open.. enfin uitleg staat er al
ge koopt ne PSE bij carnewal in Oudenaarde, en ge laat die daar installeren. Dan krijg je een knopje om zelf te kiezen of je de kleppen open of dicht zet. Catscratch heeft dat. Marcheert perfect.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
Heb je ook een filmpje onder volle belasting?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenmanee
ge koopt ne PSE bij carnewal in Oudenaarde, en ge laat die daar installeren. Dan krijg je een knopje om zelf te kiezen of je de kleppen open of dicht zet. Catscratch heeft dat. Marcheert perfect.
Comment
Comment