Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenOm één of andere reden zien ze er meer show dan go uit.
Hier valt het dan weer beter mee, vind ik:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenOm één of andere reden zien ze er meer show dan go uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk weet dat 't een replica is, maar toch, voor de looks alleen al zou ik zoiets in huis durven halen...
http://www.pistonheads.com/sales/721142.htm
De echte gaan voor verdomd veel geld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJuist daarom dat ik zeg dat een replica aantrekkelijk wordt, de echte kan je no way in huis halen...prijs, ben je misschien te benauwd om er mee te tracken (want daarvoor dient dat ding toch uiteindelijk).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten... en als je er één in huis haalt voor zo'nprijs, ben je misschien te benauwd om er mee te tracken (want daarvoor dient dat ding toch uiteindelijk).
Nee geef mij dan maar een lookalike met moderne techniek en een lager prijskaartje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJa, iets met zo'n prijskaartje zet je binnen onder 'n dekentje tenzij je geldput bodemloze trekken heeft...
Nee geef mij dan maar een lookalike met moderne techniek en een lager prijskaartje
wel geen RS, maar toch de moeite.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichtenà la Chris Harris van DR, zijne groene 911
wel geen RS, maar toch de moeite.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichtenà la Chris Harris van DR, zijne groene 911
wel geen RS, maar toch de moeite.Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenDat is een ST
Zo zie ik mijn droomproject ook, een oude kas van een ST of wat dan ook nemen, daarop de arches van de RSR, de brede Fuchs', de ducktail, etc...
En dan een potente lichte 3.2, moderne ophanging, remmen, ...
Ik zie 't helemaal zitten!
Comment
-
-
Comment
Comment