Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
Zie ik nu slecht of heeft de GT3 RS geen achteruitkijkspiegel meer hangen?
Don't shoot me if I'm wrong ma kzou denken da da op circuit wel handig is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spooksken Bekijk BerichtenZie ik nu slecht of heeft de GT3 RS geen achteruitkijkspiegel meer hangen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenJa die is er inderdaad af, zo is er meer te zien op het filmpje eh.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spooksken Bekijk BerichtenZie ik nu slecht of heeft de GT3 RS geen achteruitkijkspiegel meer hangen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHeeft ook nog buitenspiegels he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenAls ge zo rijd, hebde geen spiegels nodig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenAls ge zo rijd, hebde geen spiegels nodig
Comment
-
Wiliam Blake.. weet jij toevallig de prijzen van die uitlaten? kheb het laten horen aan men pa, en 't klonk wel mooi
Of mss prijzen van de "vorige" 997.. zoveel meer zal het dan wel niet kosten.
Albast bedankt.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIs een Porsche zelf te onderhouden/herstellen of ligt dat toch iets anders dan de gemiddelde BMW en Benz?
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenWiliam Blake.. weet jij toevallig de prijzen van die uitlaten? kheb het laten horen aan men pa, en 't klonk wel mooi
Of mss prijzen van de "vorige" 997.. zoveel meer zal het dan wel niet kosten.
Albast bedankt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenOok niet voor een groot onderhoud?
Bij die oudere Porsches moet het blok eruit om de kleppen te stellen. Maar dat is sinds de 993 niet meer nodig.
ik zal u effe tonen wat dat wil zeggen in termen van prijs, secondje
Comment
Comment