Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
    Maar als ge gewoon meer lawaai wilt is het wel de goedkoopste oplossing
    Een paar gaten in het uitlaattraject is nog goedkoper

Comment

• Ik bedoel maar dat de een een performanceuitlaat is en de ander een geluidsuitlaat.

Europipe foto's

Voor de 996 gt2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

GT3 RS en gewoen GT3 op de ring

repost of niet?

Wel zot gereden

Zie ik nu slecht of heeft de GT3 RS geen achteruitkijkspiegel meer hangen?
        Don't shoot me if I'm wrong ma kzou denken da da op circuit wel handig is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spooksken Bekijk Berichten
          Ja die is er inderdaad af, zo is er meer te zien op het filmpje eh.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
            Ja die is er inderdaad af, zo is er meer te zien op het filmpje eh.
            Ja ok, dat hadk ook al als reden verzonnen, maar toch lijkt het me toch wel iets dat je mist op een circuit, niet? Niet datk al ooit op een circuit heb gereden maar bon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spooksken Bekijk Berichten
              Heeft ook nog buitenspiegels he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Heeft ook nog buitenspiegels he
                Juist Ik ga ophouden

Comment

• Als ge zo rijd, hebde geen spiegels nodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                    Als ge zo rijd, hebde geen spiegels nodig
                    Het daagde net ook bij me op dat met zon snelheid hij waarschijnlijk niet met auto's te maken zal krijgen die vlak achter hem hangen Prachtig gereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                      Als ge zo rijd, hebde geen spiegels nodig
                      Dat weet je nooit

Comment

• Slechte foto maar waarvoor dienen de rode hendel en dat draai gedoe in een 930?

Comment

• Comment

• Grapjas!

Die draaiknop is denk ik de koeling van de motor die met de hand te regelen is. Want er staat daar 'Def' bij en dat is ook terug te vinden bij de verwarming/koeling van 't interieur.

Comment

• Is de detail goed gelukt?

Draaiknop is volgens mij alle luchtstromen van het interieur afsluiten.

Comment

• Wiliam Blake.. weet jij toevallig de prijzen van die uitlaten? kheb het laten horen aan men pa, en 't klonk wel mooi
                                Of mss prijzen van de "vorige" 997.. zoveel meer zal het dan wel niet kosten.
                                Albast bedankt.
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Is een Porsche zelf te onderhouden/herstellen of ligt dat toch iets anders dan de gemiddelde BMW en Benz?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                    Is een Porsche zelf te onderhouden/herstellen of ligt dat toch iets anders dan de gemiddelde BMW en Benz?
                                    Bij de 911 moeten ze de motor demonteren he.. bij een Cayman/Boxster ook dacht ik.

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                    Wiliam Blake.. weet jij toevallig de prijzen van die uitlaten? kheb het laten horen aan men pa, en 't klonk wel mooi
                                    Of mss prijzen van de "vorige" 997.. zoveel meer zal het dan wel niet kosten.
                                    Albast bedankt.
                                    Neen sorry, maar stuur gerust een mailke naar diene Herrmann he.. zijn website staat hier al een paar keer vermeld in dit topic.

Comment

• WB, tegenwoordig hoeft de motor van een P er niet uit hoor. Laatste was de 964 turbo (dacht ik toch...)

Comment

• Ook niet voor een groot onderhoud?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          Ook niet voor een groot onderhoud?
                                          Nee

Bij die oudere Porsches moet het blok eruit om de kleppen te stellen. Maar dat is sinds de 993 niet meer nodig.

ik zal u effe tonen wat dat wil zeggen in termen van prijs, secondje

Comment

Working...
                                          X