Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    Voor regelmatig trackdaygebruik is PCCB nochtans ideaal. 't Is maar bij competitief circuitgebruik dat je idd met overdreven slijtagekosten gaat zitten, vandaar dat de GT3 cup en dergelijke idd met stalen schijven rondrijden...
    GT3 cup rijdt vanaf vorig jaar met ceramische remmen hoor. Ik geloof de eerste 997 cuppers waren nog met stalen schijven.

Comment

• Bij "bremsanlage" zie je staan dat de GT3 ook PCCB's heeft. Ik meen gelezen te hebben dat Porsche de slijtage onder controle zou hebben en daardoor de GT3'ers ceramische schijven heeft meegegeven.

Comment

Niet in België.
        waar wel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Fak. Klinkt pokkelekker. En rood.
          Het geluid van de zware V8 komt mooi tot z'n recht, en dat rood is inderdaad schitterend.

Comment

• Raar. De 997 GT3 Cup heeft PCCB's, de 997 GT3 Cup S heeft stalen schijven.

Reden?

Comment

• $

Comment

• Spoelen maar ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten

Spoelen maar ...

Comment

• Fugly

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                      http://www.porsche.com/germany/sport...ogyandconcept/

Bij "bremsanlage" zie je staan dat de GT3 ook PCCB's heeft. Ik meen gelezen te hebben dat Porsche de slijtage onder controle zou hebben en daardoor de GT3'ers ceramische schijven heeft meegegeven.
                      Good thing.

Ik trek m'n woorden in, dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                        Raar. De 997 GT3 Cup heeft PCCB's, de 997 GT3 Cup S heeft stalen schijven.

Reden?
                        Reglement? (gokje)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          waar wel?
                          In Duitsland

Nee serieus, ik heb alle sites van de Belgische dealers eens bekeken qua stock, geen GT2 te bespeuren.

Zoek anders eens via porsche.de of zelfs via mobile, daar staan ook de nieuwe op, met wat geluk is er eentje die niet te ver in Duitsland staat. Plannen voor een aanschaf ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Aha, goed te horen. Dat was alleszins bij de 996 anders. Heb dat in 't begin van de 997 ook te horen gekregen en gelezen, maar misschien is dat nu inderdaad opgelost.

Mind you, tracken = voor mij 100% geven hé. Ik zou, mocht ik de keuze hebben, echt nooit PCCB's nemen op 'n track car. Hoe goed ze ook zijn. Louter om wille van de prijs (de optie alleen al, en daarna nog 'es vervanging van schijven en blokken, ...).
                            Omtrent PCCB's heb ik toch altijd de bewering gehoord dat ze VEEL langer meegaan dan gewone stalen schijven. ALS hun beweringen juist zijn, zou ik zelfs mits regelmatig tracken geen problemen mogen krijgen...

Maar het is natuurlijk een feit dat àls je tot vervanging moet overgaan, het een zeer kostelijke bedoening wordt (en dat ze pokkeduur zijn in aanschaf, maar dat probleem heb ik omzeild)

Comment

In Duitsland

Nee serieus, ik heb alle sites van de Belgische dealers eens bekeken qua stock, geen GT2 te bespeuren.

Zoek anders eens via porsche.de of zelfs via mobile, daar staan ook de nieuwe op, met wat geluk is er eentje die niet te ver in Duitsland staat. Plannen voor een aanschaf ?
                              k heb er ene gevonden op 2.45h rijden van hier. Blijkbaar niks dichter te vinden. In Lille stond er een maar die is sinds vorige week weg, en overal waar ze een op bestelling hebben staan komt hij pas in januari 09 binnen (ze laten em gewoon bij het fabriek staan) omdat ze '09' op de papieren willen. In Aaken noppes, in Keulen ook noppes.

Comment

Omtrent PCCB's heb ik toch altijd de bewering gehoord dat ze VEEL langer meegaan dan gewone stalen schijven. ALS hun beweringen juist zijn, zou ik zelfs mits regelmatig tracken geen problemen mogen krijgen...
                                Ik heb me zelfs al laten wijsmaken dat sommigen als ze versleten zijn de boel vervangen door gewone stalen schijven, omwille van de kostprijs.

t zou natuurlijk wel een negatieve impact kunnen hebben naar herverkoopwaarde. Ik koop liever een Porsche met 100K kms met gewone schijven dan ene met PCCB's die nog nooit vervangen zijn.

Comment

• Dat lijkt me nogal kort door de bocht. De toestand eens laten checken maakt wel duidelijk of de schijven nog veel kms te gaan hebben, dan wel of ze er ver aan zijn...

Ik heb mijn PCCB's op een dagje Croix meer doen afzien dan op de rest van het jaar tesamen denk ik... wie nooit trackt verslijt die PCCB's nooit of te nimmer.

Comment

• Ik heb trouwens per toeval ontdekt dat een forummer overgegaan is tot aanschaf van een 996 GT3 RS

Proficiat aan de man in kwestie (ie moet het zelf maar vertellen)

Comment

Ik heb trouwens per toeval ontdekt dat een forummer overgegaan is tot aanschaf van een 996 GT3 RS

Vet!

Mijn gok: MichM3.
                                      1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Ik heb trouwens per toeval ontdekt dat een forummer overgegaan is tot aanschaf van een 996 GT3 RS

Say what???????

Kan niet wachten op de voorstelling!

Comment

²²²²²²²²²²²²

en nee ik ben het niet

Comment

Working...
                                          X