Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenFak. Klinkt pokkelekker. En rood.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichtenhttp://www.porsche.com/germany/sport...ogyandconcept/
Bij "bremsanlage" zie je staan dat de GT3 ook PCCB's heeft. Ik meen gelezen te hebben dat Porsche de slijtage onder controle zou hebben en daardoor de GT3'ers ceramische schijven heeft meegegeven.
Ik trek m'n woorden in, dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenRaar. De 997 GT3 Cup heeft PCCB's, de 997 GT3 Cup S heeft stalen schijven.
Reden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenwaar wel?
Nee serieus, ik heb alle sites van de Belgische dealers eens bekeken qua stock, geen GT2 te bespeuren.
Zoek anders eens via porsche.de of zelfs via mobile, daar staan ook de nieuwe op, met wat geluk is er eentje die niet te ver in Duitsland staat. Plannen voor een aanschaf ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAha, goed te horen. Dat was alleszins bij de 996 anders. Heb dat in 't begin van de 997 ook te horen gekregen en gelezen, maar misschien is dat nu inderdaad opgelost.
Mind you, tracken = voor mij 100% geven hé. Ik zou, mocht ik de keuze hebben, echt nooit PCCB's nemen op 'n track car. Hoe goed ze ook zijn. Louter om wille van de prijs (de optie alleen al, en daarna nog 'es vervanging van schijven en blokken, ...).
Maar het is natuurlijk een feit dat àls je tot vervanging moet overgaan, het een zeer kostelijke bedoening wordt (en dat ze pokkeduur zijn in aanschaf, maar dat probleem heb ik omzeild)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIn Duitsland
Nee serieus, ik heb alle sites van de Belgische dealers eens bekeken qua stock, geen GT2 te bespeuren.
Zoek anders eens via porsche.de of zelfs via mobile, daar staan ook de nieuwe op, met wat geluk is er eentje die niet te ver in Duitsland staat. Plannen voor een aanschaf ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenOmtrent PCCB's heb ik toch altijd de bewering gehoord dat ze VEEL langer meegaan dan gewone stalen schijven. ALS hun beweringen juist zijn, zou ik zelfs mits regelmatig tracken geen problemen mogen krijgen...
t zou natuurlijk wel een negatieve impact kunnen hebben naar herverkoopwaarde. Ik koop liever een Porsche met 100K kms met gewone schijven dan ene met PCCB's die nog nooit vervangen zijn.
Comment
-
Dat lijkt me nogal kort door de bocht. De toestand eens laten checken maakt wel duidelijk of de schijven nog veel kms te gaan hebben, dan wel of ze er ver aan zijn...
Ik heb mijn PCCB's op een dagje Croix meer doen afzien dan op de rest van het jaar tesamen denk ik... wie nooit trackt verslijt die PCCB's nooit of te nimmer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIk heb trouwens per toeval ontdekt dat een forummer overgegaan is tot aanschaf van een 996 GT3 RS
Proficiat aan de man in kwestie (ie moet het zelf maar vertellen)
Mijn gok: MichM3.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIk heb trouwens per toeval ontdekt dat een forummer overgegaan is tot aanschaf van een 996 GT3 RS
Kan niet wachten op de voorstelling!
Comment
-
en nee ik ben het niet
Comment
Comment