Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kan je eens wat meer informatie (of de naam) geven van het "sportpakket" op de 968 (de niet club sport). Vooral dan de uiterlijke kenmerken waaraan je zo'n "sportversie" kan herkennen. Velgen, remmen, diff zichtbaar?
Kan je eens wat meer informatie (of de naam) geven van het "sportpakket" op de 968 (de niet club sport). Vooral dan de uiterlijke kenmerken waaraan je zo'n "sportversie" kan herkennen. Velgen, remmen, diff zichtbaar?
Ik weet niet echt wat je bedoelt met "het sportpakket", er bestond zoiets als een 968 Sport, bij mijn weten niet in België geleverd, dat was een Clubsport maar met electrische ramen, open dak, normale zetels, etc...
Ik weet niet echt wat je bedoelt met "het sportpakket", er bestond zoiets als een 968 Sport, bij mijn weten niet in België geleverd, dat was een Clubsport maar met electrische ramen, open dak, normale zetels, etc...
Je kreeg dan wel de Cup-velgen enz...
Is 't dat dat je zoekt?
Vorige week zag ik een filmpje van Top Gear met de 968. Daarin werd gesproken van een speciale versie (geen club sport echter) met een andere, hardere ophanging, andere remmen en velgen en een Torsen sper. Het zou natuurlijk kunnen dat dit pakket niet in België leverbaar was. Het was niet de 968 Sport denk ik.
Comment