Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wel, ik heb geen idee, ik ben geneigd dat ook te denken alleen al omdat 't Amerikaanse zijn, feit is wel dat ze op die witte onder een zwaar trackday-monster staan.
Die groene hierboven heeft ook Champions als ik het goed voor heb, en die kerel zit quasi alleen maar op circuit met z'n RS, als ik 't mij goed herinner schreef 'ie ook iets van 'n stevig gewichtsvoordeel..
Ik denk dat je de 3.3TT had (zoals de ex P van Wannes) en de 3.6TT. Beiden gewoon 'Turbo' genaamd, en er zijn wat misverstanden over de benaming '965' voor de 3.6.
Hoeveel inch steken ze op een GT3/GT2.. zijn dat nu 18 of 19? Die banden hebben toch nog een redelijke sidewall.. liever rijgedrag dan looks op zo'n wagens.
Hoeveel inch steken ze op een GT3/GT2.. zijn dat nu 18 of 19? Die banden hebben toch nog een redelijke sidewall.. liever rijgedrag dan looks op zo'n wagens.
Dat lijkt me gewoon 19" te zijn, neen?
Velgen tonen wat kleiner doordat ze zo massief zijn hé... Die Champions op de vorige pagina tonen meteen een pakk groter, imo.
Comment