Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenDaarnet in KApellen
een 993 Turbo (s?) in het donkerblauwfack
Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenKijken!
GT3 vs moto's
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RS Evo Bekijk BerichtenDamn, die mannen zijn allemaal op hun hoofd gevallen maar ik zat hier toch met kippevel vastgekluisterd aan het scherm...
Jawaddedadde
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenDie bochten vind ik toch wel zot, lijkt me alsof zo'n gt3 elk moment van de baan kan glijden.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenDit doet ons' autoliefhebbers geen plezier...
Gelukkig ziet niet iedereen dit..
Zolder is the place to be...
Comment
-
-
Van die impressies geloof ik niet veel. Ik denk niet dat ze Carrera GT-achtige koplampen op een 911 gaan zetten. Dat moeten echte ovalen blijven. Ik zou het alleszins jammer vinden mocht het niet zo zijn...
Ik moet wel zeggen dat het een geweldige uitdaging moet zijn voor de ontwerpers bij Porsche. Hij moet volledig nieuw zijn, maar toch heel herkenbaar. Nog moeilijker als een nieuwe Golf, volgens mij...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenDie bochten vind ik toch wel zot, lijkt me alsof zo'n gt3 elk moment van de baan kan glijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenGeen geschreeuw van de banden, dus ie heeft nog een veiligheidsmarge.
Comment
Comment