Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• duh die MB zijn dan ook op een leeftijd gekomen eh......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Nu moet ik toch even onze goedlachse vriend bijstaan, in Brussel is een E36 en E46 ruim populairder bij de doorsnee kleurling dan eender welke benz...
      hier ook, en vooral Audi's ook

en de laatste tijd ook Jaguars (no kidding)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        Nu moet ik toch even onze goedlachse vriend bijstaan, in Brussel is een E36 en E46 ruim populairder bij de doorsnee kleurling dan eender welke benz...
        Brussel is nog altijd Kortrijk niet hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Ja, blijkbaar zijn de allochtonen in mest-vlaanderen iets slimmer i.t.t. de autochtonen
          Loser.

Comment

• Last edited by ; 03/01/2009, 13:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
              Mja ... doe toch maar die van onder 't doek
              Of die 964 daar achteraan?

Giga vleugel en vreemde uitkeping achter z'n wielkas, welk beest zien we hier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                we worden het gewoon hé, zijn groot bakkes op't internet.
                Irl is het jammer genoeg niet minder. Ik moet iedere dag zulke zever aanhoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                  Irl is het jammer genoeg niet minder. Ik moet iedere dag zulke zever aanhoren.
                  daar heb ik nog nooit iets van gemerkt

Comment

• Wat vinden jullie van deze? Meer details op de link, wel in het Japans en niet alle links zijn bereikbaar. Niet alles is even goed maar een aantal ideeën vind ik toch zeer goed uitgewerkt. En die velgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS Evo Bekijk Berichten
                      Wat vinden jullie van deze? Meer details op de link, wel in het Japans en niet alle links zijn bereikbaar. Niet alles is even goed maar een aantal ideeën vind ik toch zeer goed uitgewerkt. En die velgen...

http://www.rsr911.jp/index.html
                      Eikes,

die spiegels, die riempjes, die airduct aan de zijruiten ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar bij ons rijden allochtenen nog altijd met 20 jaar oude Benzen. Hoe dat streken toch kunnen verschillen hé...
                        Dat zijn de oude allochtonen.

De nieuwste generatie rijdt voornamelijk nieuwe Audi of oude BMW. Timesharing...

Oorspronkelijk geplaatst door RS Evo Bekijk Berichten
                        Wat vinden jullie van deze? Meer details op de link, wel in het Japans en niet alle links zijn bereikbaar. Niet alles is even goed maar een aantal ideeën vind ik toch zeer goed uitgewerkt. En die velgen...

http://www.rsr911.jp/index.html
                        Die riempjes zijn wel leuk

Comment

• tis bij ons zo dat turken en mannen uit het midden oosten eerder met een benz gaan rijden, en marokkanen eerder met een BMW,

is mij opgevallen.

Comment

• Tot wanneer maakte de 911 gebruik van torsiestaven op de vooras?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              ik vind dat hij eens mag gedetailled worden...

Comment

• Winter in Porscheland

Comment

• prachtig

Comment

• Met je porsche gaan skieen, hoe zalig is dat wel niet !

2 leuke hobby's gecombineerd.

Comment

• Een GT2 dan nog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                                        Tot wanneer maakte de 911 gebruik van torsiestaven op de vooras?
                                        Tot en met de 3.2. Dat wil zeggen tot en met 1989. Vanaf de 964 zat er een coil spring rond de voorste strut.
                                        Hier wat meer achtergrondinformatie.

Comment

• gezien op autoblog

De tip om goed het nieuwe jaar te beginnen: Porsche Nike Air Max. In samenwerking met Porsche Nederland hebben Leyp en Purchaze deze Nikes op 27 december gepresenteerd. Er zijn nog geen prijzen of specificaties bekend. Het gerucht gaat dat de nul-tot-honderd tijd met tienden gereduceerd is. Vast staat dat de productieaantallen ver onder die […]

wie durft ?

Comment

Working...
                                          X