Oorspronkelijk geplaatst door TomT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten
Zwart plastic onderkantjes, velgen mee in koetswerkkleur, en een soort donkergrijs die niemand anders heeft (BMW Stahlgrau vind ik van tint zeer knap, b.v.).
En binnenin mag Porsche Exclusive voor mij 'n bicolor terracotta/zwart maken. En carbon all over.
Geen dank!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDaar zou ik nu mijn geld niet kunnen aanhangen se. Dat stuk is welgeteld 2 seconden zichtbaar, iedere keer als ge in- en uitstapt.
Ik ben zo hard gejost, de dag dat ik bij Porsche ga shoppen. 'k Ga 't allemaal moeten hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBij mij zou het moeten. Ik zie dat (zeker de verlichte exemplaren) als een manier waarop je auto je verwelkomt, als die doos sills zo blauw oplichten als je de deur open doet. Heb zo al in enkele auto's gereden of ingestapt, en 't geeft een gigantisch geweldig gevoel vind ik.
Ik ben zo hard gejost, de dag dat ik bij Porsche ga shoppen. 'k Ga 't allemaal moeten hebben.
Maar verlicht vind ik er al helemaal over
Als ik de kuipzetels toch niet neem (moet ze nog altijd ergens eens vinden om te testzitten) overweeg ik nog van de Porsche logo's op de hoofdsteunen te laten zetten.
En zolang je de lamellen van de ventilatieroosters maar niet in leder laat overtrekken is het allemaal goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenVerlicht moest ik zoizo niet hebben, tis zwaarder en ziet er gay uit naar mijn mening
Comment
-
Ik zou het maar niks vinden dat altijd mee te slepen. Vooral omdat ik er niks aan vind. Op een gewone carrera is het idd niet zo belangrijk, maar op een gt2 ofzo zou het mij toch wel storen.
En alle beetjes helpen, zwaar uitgeruste carrera's zijn meestal trager dan die zonder opties. Heb es een artikel gelezen van een 993 die zonder opties een seconde sneller is op circuit dan een full option. Dat zou mij storen, zeker bij zo een dingen, ik zou nog overwegen of ik wel airco wilde als dat al een keuze was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIk zou het maar niks vinden dat altijd mee te slepen. Vooral omdat ik er niks aan vind. Op een gewone carrera is het idd niet zo belangrijk, maar op een gt2 ofzo zou het mij toch wel storen.
En alle beetjes helpen, zwaar uitgeruste carrera's zijn meestal trager dan die zonder opties. Heb es een artikel gelezen van een 993 die zonder opties een seconde sneller is op circuit dan een full option. Dat zou mij storen, zeker bij zo een dingen, ik zou nog overwegen of ik wel airco wilde als dat al een keuze was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIk weet niet, er is een verschil tussen zo weinig mogelijk gewicht hebben en geen overbodig gewicht willen meenemen. Al die koekendozen hebben maar 4 cilinders, is meteen een andere klasse al zo een porsche.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAls je altijd maar je tank halfvol doet kan je verlichte drempels speccen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn zolang je de lamellen van de ventilatieroosters maar niet in leder laat overtrekken is het allemaal goed
Maar ik zou dat via Exclusive laten verwijderen, zou er willen in alu look (binnenin de carbon luchtmondsurrounds dus). Ofzo. Nog niet helemaal eruit.
Belederde voorste deel van middenconsole (rond pook) vind ik ook een noodzaak als je het lederen interieur hebt en de lederen middenconsole. De naden lopen mooi door, en anders is dat zo het enigste stuk duidelijke plastic in dat gehele lederen interieur, echt jammer. En 't kost 'es niet veel, wie had dat gedacht?
Weet wel niet of ik een nieuwe P in full leder zou steken. Zou me uiteindelijk (met middenconsole en de rest) zo'n 4.000 EUR kosten en daarvoor heb ik liever de kuipjes (of bijkomende kuipjes, liever) en de 't sperdiff, en een extra set velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWeet wel niet of ik een nieuwe P in full leder zou steken. Zou me uiteindelijk (met middenconsole en de rest) zo'n 4.000 EUR kosten en daarvoor heb ik liever de kuipjes (of bijkomende kuipjes, liever) en de 't sperdiff, en een extra set velgen.
Comment
-
Splinternieuwe 928 GT...
Zopas tegengekomen, wel enigszins onvoorstelbaar... :
Ik ben tamelijk fan van de 928, omdat dit de eerste auto was waarin ik tijdens een testritje het "oumpfff" gevoel kon ervaren, weliswaar in een 928 S4; en in het begin van mijn bestuurderscarrière...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtenen de 't sperdiff, .
Die laten je werkelijk voor alles dubbel en dik betalen.
En toch, P...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenWTF, een sper optioneel.
Die laten je werkelijk voor alles dubbel en dik betalen.
En toch, P...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Turbofles Bekijk BerichtenZopas tegengekomen, wel enigszins onvoorstelbaar... :
Ik ben tamelijk fan van de 928, omdat dit de eerste auto was waarin ik tijdens een testritje het "oumpfff" gevoel kon ervaren, weliswaar in een 928 S4; en in het begin van mijn bestuurderscarrière...
Comment
Comment