Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDan vind ik dat stuurtje met carbon knapper
Vooral dat gele lijntje is werkelijk subliem!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenStuurtjes met van die highgloss inleg zijn voor de fancypants, daar heb je tijdens 't rijden nul grip op. 'n Alcantara stuurtje slijt een pak sneller (heb je echt snel slijtageplekken op), maar je hebt er wel prachtige grip op, zeker met handschoenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDaar heb je meer dan gelijk in maar het oog wil ook wat
Indien je geen alcantara stuur wil, neem dan een in volledig leder, maar leder gecombineerd met dat gladde carbon, nah, past niet bij het 'driver's car'-gehalte van die auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk ben zeer benieuwd of ie nog z'n typische GT3 sound zal maken!?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Spoiler vind ik lelijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenStuurtjes met van die highgloss inleg zijn voor de fancypants, daar heb je tijdens 't rijden nul grip op. 'n Alcantara stuurtje slijt een pak sneller (heb je echt snel slijtageplekken op), maar je hebt er wel prachtige grip op, zeker met handschoenen.
Bovendien heb je het gevoel niet een sportwagen te sturen
Ik overweeg zeer sterk om het alcantara of lederen sportstuur aan te kopen , de aanpassing zou minimaal zijn.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenZalig in cobalt blauw...
Edit: Dit dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenIs dat de GT3 of de GT3RS?
Spoiler vind ik lelijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIn het zwart is echt 10x beter.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIs dat niet dat nieuwe Aqua Blue? Cobalt is toch uit de rekken verdwenen?
Edit: Dit dus
Comment
Comment