Thanks for correcting me.... was uit euforie te snel...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
-
Vndaag de p moeten reanimeren... 2 maand niet mee gereden en nu natuurlijk batterij plat en kapot...Heb er nu eentje van 80A laten insteken.'k Had zo graag mijn p-ke van het zout gespaard en nu heb ik r toch moeten pekelen.
Wel gigantiiiiiiiiiiiiiiiiiisch zaaaaaaaaaaaaaaaalig om dat geluid weer te horen!
'k ben weer helemaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenVndaag de p moeten reanimeren... 2 maand niet mee gereden en nu natuurlijk batterij plat en kapot...Heb er nu eentje van 80A laten insteken.'k Had zo graag mijn p-ke van het zout gespaard en nu heb ik r toch moeten pekelen.
Wel gigantiiiiiiiiiiiiiiiiiisch zaaaaaaaaaaaaaaaalig om dat geluid weer te horen!
'k ben weer helemaal
edith: ik denk dat ze dat kotsbeu waren waar ik geweest ben, want daar 'krijgt' ge nu ne batterijlader bij de auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenVndaag de p moeten reanimeren... 2 maand niet mee gereden en nu natuurlijk batterij plat en kapot...Heb er nu eentje van 80A laten insteken.'k Had zo graag mijn p-ke van het zout gespaard en nu heb ik r toch moeten pekelen.
'k ben weer helemaal2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
-
'k ben weer helemaal
Comment
-
Hier ook eens visje smijten, cobaltblauwe GT3cs for sale !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenHier ook eens visje smijten, cobaltblauwe GT3cs for sale !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenKlopt die prijs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenHier ook eens visje smijten, cobaltblauwe GT3cs for sale !
Komt er iets in de plaats?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWou net zeggen, dat lijkt me dan wel iets voor u, niet?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenDat is die van jullie??
Jammer dat hij weg gaat.
@Jeltovic
Mooie porsche, van je papa toch??
I wish.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJa, een auto met 90% restwaarde na 2.5 jaar, dat lijkt me wel wat .....
Volgens mij ga je daar minder verlies op hebben dan op een "gewone" nieuwe
Comment
Comment