Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
    Aangezien je mij persoonlijk vermeld.

Ik heb na de 986 Boxster een 987 Cayman gekocht. Ik heb toen lang getwijfeld voor een 987 Boxster S en ben er tot op vandaag niet uit of dat de juiste beslissing was. Ik rijd nu met een 997 S. Niet omdat ik een 911 "meer Porsche" vind dan een Boxster. De dag dat Porsche een Boxster uit brengt met 350+pk aan een prijs die ik kan spenderen, ga ik dat heel zeker overwegen!

Ik heb nu ook getwijfeld voor een 987/2 Cayman S met 320pk, maar ik vind het geen goed idee om 2 keer dezelfde wagen pal achter mekaar te kopen.

Ik vind jouw uitspraak bekrompen en zou het appreciëren mocht je mij daar niet bij betrekken. De keuze van een wagen is persoonlijk. Voor mij is een 911 niks meer dan een Cayman/Boxster. Alleen hebben ze die laatste niet met het vermogen van de eerste.
    Je zegt het zelf!

Sorry, maar uit deze uitspraken concludeer ik dat je een Boxster een goede auto vind, maar dat ie vermogen mist. (of beter: dat hij leuker zou zijn met meer vermogen).

Zou jij persoonlijk die bovenstaande Boxster S kopen? Of zou je wat doorsparen tot je een andere auto zou kopen (met meer vermogen)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
      Die zijn allemaal overgeschakeld naar een auto uit een duurder segment. De boxster zou slecht zijn als ze allemaal overstrapten naar een z4 slk of 350z. Dit is echt geen argument
      Heb ik (deze) keer ergens gezegd dat de boxster een slechte auto is?

Ik heb nog nooit iemand horen beweren dat ze spijt hebben van de aankoop van hun boxster omdat ze het een slechte auto vinden. Wél dat ze misschien beter direct voor die 911 waren gegaan (diegenen die na hun boxster een 911 gekocht hebben toch) . Blijkbaar zit daar toch ergens een meerwaarde in de 911. En dat kan het extra vermogen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
        waarom gaat ie weg???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Ouch

Ooit moet die in mijn handen terechtkomen
          Dan toch na mij, ge moogt em dan wel hebben voor een prijske

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
            Dan toch na mij, ge moogt em dan wel hebben voor een prijske
            Zien wie 't eerste de middelen kan vrijmaken he

Comment

Zien wie 't eerste de middelen kan vrijmaken he
              Het zal mss eerder de sealgrijze MK1 worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                waarom gaat ie weg???
                Deze moet plaatsmaken voor een comfortabele daily = 997 Turbo/ tiptronic/ adap.sportzetels

Er komt nog wel nieuw speelgoed bij, hij wacht Mk2 GT3(RS) af..

Comment

Deze moet plaatsmaken voor een comfortabele daily = 997 Turbo/ tiptronic/ adap.sportzetels

Er komt nog wel nieuw speelgoed bij, hij wacht Mk2 GT3(RS) af..
                  Dan toch te hard gebleken als daily? Pijnlijk om zoiets te zien vertrekken..

Wacht 'ie niet beter op PDK in de Turbo?

Comment

Dan toch te hard gebleken als daily? Pijnlijk om zoiets te zien vertrekken..

Wacht 'ie niet beter op PDK in de Turbo?

Het ging als daily, maar nu na een paar accidentjes is het voorlopig lichamelijk onmogelijk.

Turbo moet er zo snel mogelijk komen, wachten op PDK is dus geen optie.

Comment

• Met accidentjes bedoel je toch geen accidentjes met de GT3 ?

Ik heb altijd bij mezelf gezegd dat ik op de eerste rij wou zitten als deze ooit verkocht zou worden, maar dit is wel snel (en dus nog duur) !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                        Met accidentjes bedoel je toch geen accidentjes met de GT3 ?

Ik heb altijd bij mezelf gezegd dat ik op de eerste rij wou zitten als deze ooit verkocht zou worden, maar dit is wel snel (en dus nog duur) !!
                        *Por*

't Is de laatste GT3 met GT1 motor... En een prachtexemplaar erbovenop

Comment

• Porsche wordt vernield

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                            Met accidentjes bedoel je toch geen accidentjes met de GT3 ?

Nenee , die is 100% ongevalvrij.

Kuipstoelen voorlopig zeer moeilijk na een sortietje met een boot, en nu nog een voet breken maakt het duidelijk dat er echt wel nood is aan iets dat quasi altijd inzetbaar is.

Comment

Ik zie het niet goed maar dacht eerst dat hij al was uitgebrand maar dat is niet het geval?

Gewoon een 997 cab waarvan ze het dak al gesloopt hebben?

Comment

Of dat nu een porsche is of niet, ik snap dus écht echt niet hoe je zoiets kan doen zonder in te zien dat je volledig ziek gestoord bent.

Comment

Nenee , die is 100% ongevalvrij.

Kuipstoelen voorlopig zeer moeilijk na een sortietje met een boot, en nu nog een voet breken maakt het duidelijk dat er echt wel nood is aan iets dat quasi altijd inzetbaar is.
                                  Een in perfecte staat verkerende 997S X51 bvb, met adaptieve sportzetels en PCCB ?

Comment

• Iemand op een ander forum over de Bose installatie in een 997.

And I guarantee that no producer or artist ever designed their recording to be heard in the strange listening room that is the inside of a 997. The problem with any solution is its put inside a 997. The shape of the room and materials sound hits and the proximity of the speakers to the listener.. its all suboptimal. How does one design a sound system to listen to stereo audio with the left speaker next to my left kneecap, the right speaker 5 feet to the right of me, and some speakers back behind a massive chair. Sorry, but so much of this is putting lipstick on a pig in an attempt to get a good looking pig, when instead, one should realize, its a pig and be cutting out some delicious bacon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Ik ben er vrij zeker van dat je als amateur makkelijker snelle rondjes gaat klokken op circuit met een facelift Cayman S dan met een facelift Carrera 2.
                                      Ik dacht dat vroeger ook, maar ... alhoewel een 911 best giftig voor de dag kan komen met z'n gewicht op de achteras, is 'ie imo wel nog altijd iets minder bruusk dan een auto van 't middenmotor-concept. Doorgaans breken die laatste iets later uit, maar dan wel harder. (neem ik aan, heb niet zo heel veel ervaring met driften in Porsches, op de PDF 2007 na, dan)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Ik dacht dat vroeger ook, maar ... alhoewel een 911 best giftig voor de dag kan komen met z'n gewicht op de achteras, is 'ie imo wel nog altijd iets minder bruusk dan een auto van 't middenmotor-concept. Doorgaans breken die laatste iets later uit, maar dan wel harder. (neem ik aan, heb niet zo heel veel ervaring met driften in Porsches, op de PDF 2007 na, dan)
                                        Maar ge zult wel minder het "pendulum effect" hebben met een middenmotor denk ik dan.

Comment

Hoe zielig kan je zijn?
                                          AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X