Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
    Deze moet plaatsmaken voor een comfortabele daily = 997 Turbo/ tiptronic/ adap.sportzetels

Er komt nog wel nieuw speelgoed bij, hij wacht Mk2 GT3(RS) af..
    azo! Domper dat ik die GT3 nooit IRL heb mogen ontmoeten. Love that car!

(hoe zit het trouwens met de CSL's?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Maar ge zult wel minder het "pendulum effect" hebben met een middenmotor denk ik dan.
      Ook waar, al wordt dat m.i. veel meer door de trage reacties van de bestuurder en de voorhanden zijnde grip bepaald, dan door het type auto. Als je correct tegenstuurt en voldoende vroeg ophoudt met tegensturen, gaan die twee karren niet meteen veel verschillen op dat vlak (althans, dat denk ik toch). Terwijl het moeilijkste m.i. nog altijd is om een onverwacht en hard intredend overstuur (lift-off dan vooral) in eerste instantie al op te vangen. En op dat vlak las ik toch nog al (en dat vertelde één van de piloten op de PDF in 2007 ook terwijl ik met 'm enkele rondjes mee reed) dat een middenmotor kar (in dit geval een Cayman/Boxster) iets giftiger is dan een 911. Om het anders te zeggen : een 987 als baby-Porsche typeren is je reinste onzin, omdat je zeker even goeie driving skills moet hebben. Als het waar is, natuurlijk (ik durf daar geen stelling in nemen, 't is gewoon wat ik dacht te weten, maar ik kan me dus zeker vergissen).
      Anderzijds is het gedrag van een auto van zodanig veel dingen afhankelijk (bandbreedte, type band, staat van banden en wegdek, grip van ondergrond, type bocht, ophanging (hard/zacht), e.a.) dat vergelijken tussen twee auto's in realiteit echt moeilijk zou zijn...

Comment

• Idd, naar wat ik erover gelezen heb, is een Cayman wel stabieler door het middenmotorconcept waardoor overstuur later optreedt, maar als het dan zover is, is het moeilijker recht te zetten...

Ik heb geen ervaring uit de praktijk, ik ben zo'n mietje dat PSM aan laat staan (tot nog toe).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
          Idd, naar wat ik erover gelezen heb, is een Cayman wel stabieler door het middenmotorconcept waardoor overstuur later optreedt, maar als het dan zover is, is het moeilijker recht te zetten...

Ik heb geen ervaring uit de praktijk, ik ben zo'n mietje dat PSM aan laat staan (tot nog toe).
          Denk dat ik dat ook nog wel efkes zal blijven (toch op de openbare weg, en al helemaal in de regen)

Comment

• Facelift GT3 wordt getest op de 'Ring...

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Er lijkt me meer "ruis" op de typische "huil" te zitten, waarschijnlijk door die DI-motor, desalniettemin, klinkt lekker en ziet er zeer efficiënt uit...

Comment

• Tja, geld maakt niet gelukkig zeker?

Comment

• Wat een garage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten

(hoe zit het trouwens met de CSL's?)

De oorspronkelijk zwitserse CSL heeft die verkoper uiteindelijk toch moeten terugnemen, en dat circus is nu nog steeds aan de gang. Staat ergens in Diest te koop, papieren nog altijd niet in orde...

De andere hangt binnen aan de druppellader, wordt quasi niet mee gereden maar die blijft wel

Comment

• Meerijden in een GT3..
                    Zalig die reacties

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Is dit trouwens een FL proto? Je ziet de gefacelifte PCM, maar de rolkooi en 't geluid wijzen op GT3... Die nieuwe PCM is toch nooit geleverd in de eerste 997 GT3 hé?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Meerijden in een GT3..
                      Zalig die reacties

+ YouTube Video

Is dit trouwens een FL proto? Je ziet de gefacelifte PCM, maar de rolkooi en 't geluid wijzen op GT3... Die nieuwe PCM is toch nooit geleverd in de eerste 997 GT3 hé?
                      Zie eens al die gelukkige mensen! Geld maakt soms wel gelukkig!

1:02

Comment

• Zalig !

Al laten sommige passagiers wel eens wat gas ontsnappen in dergelijke situaties

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                          Idd, naar wat ik erover gelezen heb, is een Cayman wel stabieler door het middenmotorconcept waardoor overstuur later optreedt, maar als het dan zover is, is het moeilijker recht te zetten...

Een Porsche is dan ook gemaakt om haarscherp de goede lijnen te volgen.

Driften moet je met een Japanner doen

Comment

• Da's inderdaad de FL GT3!!

Die reacties zijn perfect normaal, ik zou denk ik ook zo reageren.

Zalig filmpje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                              Jammer dat die tests van Fifth Gear altijd zo kort zijn...

Of zijn er ook lange versies te vinden op het net?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                Zie eens al die gelukkige mensen! Geld maakt soms wel gelukkig!

1:02
                                Idd!!

"Hoe snel zouden we nu al rijden?" *kijkt* "Ow fack... dees komt ni meer goed"

Comment

• Comment

• Spijtig van de velgen onder "the widowmaker"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                      Jammer dat die tests van Fifth Gear altijd zo kort zijn...

Of zijn er ook lange versies te vinden op het net?
                                      Geen idee.
                                      Je vind veel te weinig foto's,video's over de Carrera fl vind ik
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                                        De oorspronkelijk zwitserse CSL heeft die verkoper uiteindelijk toch moeten terugnemen, en dat circus is nu nog steeds aan de gang. Staat ergens in Diest te koop, papieren nog altijd niet in orde...
                                        Weet die staan ziet er wel knap uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                          Meerijden in een GT3..
                                          Zalig die reacties

+ YouTube Video

Allemaal kijken hoe hard ze gaan,

Comment

Working...
                                          X