Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
    Hoe zielig kan je zijn?
    ²²
    Diep triest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Facelift GT3 wordt getest op de 'Ring...

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Er lijkt me meer "ruis" op de typische "huil" te zitten, waarschijnlijk door die DI-motor, desalniettemin, klinkt lekker en ziet er zeer efficiënt uit...
      Mooi mooi, maar 't klinkt minder 'vol' als de 997.1...

Niets wat een uitlaat niet kan fixen hoor

Comment

Meerijden in een GT3..
        Zalig die reacties

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Is dit trouwens een FL proto? Je ziet de gefacelifte PCM, maar de rolkooi en 't geluid wijzen op GT3... Die nieuwe PCM is toch nooit geleverd in de eerste 997 GT3 hé?
        Schitterend!

Is 997.2 idd, ik hoor dat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Schitterend!

Is 997.2 idd, ik hoor dat
          Hoe kan je dat horen? Niemand weet toch al hoe de FL GT3 gaat klinken?

Comment

• Ge weet wel hoe de huidige klinkt, en die klinkt anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
              Ge weet wel hoe de huidige klinkt, en die klinkt anders
              Kan uiteindelijk ook aan de kwaliteit van het filmpje liggen.
              Maar ik kan er wel inkomen, klinkt inderdaad iets anders.

Comment

• Krijgt die PDK?

Comment

• Tutut, ik beoordeel deze uitspraak als zijnde gevaarlijk en prematuur.. Voor 't zelfde geld komt de 997.2 GT3 wél met de GT1-motor, en dan staat een mens daar met de bewering dat 'ie toch anders klonk

Nee serieus, 'ie klinkt inderdaad anders, en 't PCM alleen is reden genoeg om te denken dat 't om een facelift gaat, maar toch, ik wil niet gezegd hebben dat ik het zeker weet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                    Krijgt die PDK?
                    Er zijn zelfs proto's gespot met paddles achter 't stuur, maak dat mee, PDK met een normale manier van manipuleren...

Comment

Hoe kan je dat horen? Niemand weet toch al hoe de FL GT3 gaat klinken?
                      Klinkt toch merkbaar anders dan de 997.1.. gelijkaardig aan dat spy-filmpje

Waarom maken ze de auto zo blurry in 't begin vd video? En die PCM.. it all adds up.

Comment

Klinkt toch merkbaar anders dan de 997.1.. gelijkaardig aan dat spy-filmpje

Waarom maken ze de auto zo blurry in 't begin vd video? En die PCM.. it all adds up.
                        Die blurry auto in 't begin is niet de auto waarmee ze rijden, de ene is oranje, de andere is grijs...

Comment

Die blurry auto in 't begin is niet de auto waarmee ze rijden, de ene is oranje, de andere is grijs...
                          Goed opgemerkt..

"GT3 Testing" is ook een tip..

Comment

Er zijn zelfs proto's gespot met paddles achter 't stuur, maak dat mee, PDK met een normale manier van manipuleren...
                            Wow, achter het stuur!

Echt zo jammer dat de gewone 997 dat niet heeft...

Comment

Goed opgemerkt..

"GT3 Testing" is ook een tip..
                              Ja, akkoord, maar er staat zoveel onzin in filmpjestitels dat ik er niet meer naar kijk "GT3 RS testing at Nurburgring" terwijl het de gewone is, etc...

Nuja, dit filmpje gaat blijkbaar uit van Porsche zelf, 't zal wel correcte info zijn dan neem ik aan....

Comment

Ja, akkoord, maar er staat zoveel onzin in filmpjestitels dat ik er niet meer naar kijk "GT3 RS testing at Nurburgring" terwijl het de gewone is, etc...

Nuja, dit filmpje gaat blijkbaar uit van Porsche zelf, 't zal wel correcte info zijn dan neem ik aan....
                                Inderdaad, soms ergerlijk die titels

Aangezien jij wel smaak hebt voor een mooi geluid en een Porsche-aficionado bent.. welke uitlaat zou jij kiezen op een 997 GT3?

Comment

Inderdaad, soms ergerlijk die titels

Aangezien jij wel smaak hebt voor een mooi geluid en een Porsche-aficionado bent.. welke uitlaat zou jij kiezen op een 997 GT3?
                                  Ik ben daar zelf nog niet uit, needless to say dat ik er zelf al uren over nagedacht heb

Ik vind de 997 GT3 in quasi elke vorm te scherp en te hoog klinken, vaak wordt dat met een aftermarket uitlaat zelfs versterkt, en dat zoek ik nu net niet.

Voorbeeld, Cargraphic maakt in principe goede uitlaten, zeker op de 996 GT3 heb je ertussen met schitterende klank, echter op een 997 GT3 hebben ze ook dat scherpe

+ YouTube Video

Tubi en al die zever uit principe al niet, ben nog maar eentje tegengekomen die ik echt goed vind klinken (voor een 997), en da's deze, maar ik weet niet welke uitlaat het is

+ YouTube Video

Comment

• In een ander filmpje staat er dat 'ie 'bypassed' is.. dus ik vermoed einddemper eruit.

Dit bedrijf vermoed ik... http://www.gzmotorsport.com/

En niets gaat er boven een handbak (dat 1ste filmpje )

Comment

• Maar, idealiter is dit wat ik zou nastreven, geen idee wie het kan voorzien, maar zo moet het klinken...

+ YouTube Video

Edit: En dit is dus een Cargraphic, aangepast door EDO, enfin da's toch wat de eigenaar me vertelde een paar jaar geleden aan de Nürburgring (onvriendelijke tip trouwens)

Comment

• Ja, dat is fantastisch

Veel meer 'bass' en 'throaty' gelijk de Amerikaanders zouden zeggen!

Maar dat krijg je nooit uit een 997 GT3, onmogelijk.

Comment

• Wat is er dan zo fundamenteel verschillend dat je dat niet uit een 997 krijgt?
                                          Anyway, dat is inderdaad een fantastisch geluid. Van die hese boel is ook helemaal niks voor mij.

Comment

Working...
                                          X