Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vanaf volgende maand kunnen de laatste generatie Porsche modellen optioneel worden voorzien van een speciaal sportuitlaatsysteem. Vergelijk even het geluid van de Manthey Cayman en de standaard Carrera S en je zult begrijpen dat er veel vraag is naar een betere soundtrack… Met een druk op de knop activeert de bestuurder het systeem. Deze feature […]
Als we de geruchten mogen geloven, zou Porsche aan het werken zijn aan een uitgeklede en vooral voor het circuit bedoelde Cayman. Die zou dan, net als de legendarische 968, Clubsport als adjectief krijgen.
Volgens het Britse Autocar zou zo'n hardcore-Cayman nog dit jaar moeten volgen. Met een gestript interieur, gebruik van lichtere materialen, lichtere wielen en een eenvoudiger lichtsysteem, zou de Clubsport een 100 kilo minder op de weegschaal moeten zetten dan een standaard Cayman. Daarmee zou die, naast duurder, ook sneller moeten zijn dan zijn alledaagse broer. Motorisch zou er weinig veranderen, wat betekent dat ook de Clubsport zou mogen rekenen op de direct ingespoten 3,4 liter-boxermoter, terwijl hij ook de handgeschakelde Cayman-zesbak tussen de wielen zou krijgen.
kijk hoe geschift goed een Manthey Cayman rijdt in vgl met een GT3.
Jep, maar ik denk dat Porsche de Cayman nooit de 911 zal laten overstijgen, al was het maar uit commercieel standpunt. Ik kan het natuurlijk verkeerd hebben, en zou het toejuichen moesten ze zich bij P daar niets van aantrekken en gewoon het beste eruit halen zonder de 911 te willen 'beschermen'.
Jep, maar ik denk dat Porsche de Cayman nooit de 911 zal laten overstijgen, al was het maar uit commercieel standpunt. Ik kan het natuurlijk verkeerd hebben, en zou het toejuichen moesten ze zich bij P daar niets van aantrekken en gewoon het beste eruit halen zonder de 911 te willen 'beschermen'.
Tis natuurlijk wel ook zo het hun niet echt zou moeten uitmaken of ze nu geld verdienen aan een cayman of 911. En aan een rs model vedienen ze sowieso wel meer denk ik, tis tenslotte minder voor meer geld. En als ge hem spartaans genoeg maakt is het nog steeds niet echt een cocurrent voor een 911, zolang hij maar trager is dan een gt3. En in deze slechte economische tijden zouden ze extra hun best moeten doen.
Find content from CNBC and the NBCUniversal family of networks on NBC.com!
Ik wil zo'n turbo en camshaft, prachtig gemaakt
Da's een van de enige amerikanen die ik kan bekijken over het onderwerp auto's, zo'n Edmunds of Winding Road krijg ik geen 10sec door m'n strot, Leno daarentegen met plezier...
Edit: Ik neem m'n woorden terug, die gast die erbij kwam voor technische duiding heeft het verknoeid "What's the power on a GT3"
-"euh, errr... 4...400-something?"
Da's een van de enige amerikanen die ik kan bekijken over het onderwerp auto's, zo'n Edmunds of Winding Road krijg ik geen 10sec door m'n strot, Leno daarentegen met plezier...
Edit: Ik neem m'n woorden terug, die gast die erbij kwam voor technische duiding heeft het verknoeid "What's the power on a GT3"
-"euh, errr... 4...400-something?"
Ik dacht net 't zelfde, zoiets moet je toch weten als je voor Porsche werkt.
J Leno is een plezier om naar te kijken idd, de rest zoals Car and Driver, Road and Track, Edmunds Inside Line, Automobile mag, Winding Road, Motor Trend enzovoort... zijn 'average'.
Idd, maar dat is altijd maar maandag nacht of de dinsdag dat ze er effectief opstaan. Soms laden ze niet.
Site is een mega succes btw, volg het al van in den beginne..
Ja ik heb ook alle filmpjes al meerdere keren gezien. Het zijn mooi uitgebreide tests verteld door een eigenaar, niet de typische road of tracktest, vind ik wel mooi om te zien. En die vent heeft echt smaak qua auto's, vraag me alleen af waarom hij geen enkele ferrari heeft.
Was die gt2 eigenlijk van hem? Of geleend door porsche? Volgende keer de elan, jay verwent ons toch!
Comment