Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja ik heb ook alle filmpjes al meerdere keren gezien. Het zijn mooi uitgebreide tests verteld door een eigenaar, niet de typische road of tracktest, vind ik wel mooi om te zien. En die vent heeft echt smaak qua auto's, vraag me alleen af waarom hij geen enkele ferrari heeft.
Was die gt2 eigenlijk van hem? Of geleend door porsche? Volgende keer de elan, jay verwent ons toch!
Die GT2 is een press car, een bekende blijkbaar want je ziet hem in quasi elke test in US automagazines.
The 09 is a C4SCab (GTSilv w/Alum top & Stone Gray droptop) ...... paint black ABS ground effect pieces to car color, paint my special plate surround to car color, paint rear red reflector strip, temporary solution but turned out great.
She came from my mechanics before hitting bodyshop ..... suspension, Bilstien Damptronic coil-overs ..... set height & rake to my provided spec, corner balance, align ..... other misc so far ..... replace OE Porsche hood badge w/ silver, replace side markers, replace quad-tipped 'S' model exhaust tips with regular Porsche 09 ovals ...... and now I'm going to deal w/the wheels and other misc.
Comment