Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als we de wagen hebben,zien ze ons daar niet meer..
Catscratch gaat er ook niet meer.
Net eens gekeken op de website van Europipe. Ik wist niet dat dat gevestigd was in belgië.. is wel een pluspunt! , ne de filmpjes bekeken.. super sound!
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
We kunnen de wagen pas in ontvangst nemen eind maart. Dus het komt "goed" uit, maar toch..
In December gingen ze een koper zoeken voor de Lexus.. nog steeds niet gehoord.
Mijn nonkel vult een formulier in, krijgt om de 2à3 maanden Porsche magazine, wij hebben er 1 besteld, en ontvangen dit niet
We hebben al geklaagd, en dan is het van: Ja meneer ***, sorry. komt inorde.
En men pa is dan te koppig om zelf contact op te nemen, enkel en alleen al uit principe;
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Raar dat ze daar geen eigen voertuig voor gebruiken.
Eh? Je kan toch onmogelijk verwachten dat ze voor elke uitlaat een eigen wagen gaan aanschaffen? Europipe is maar een klein bedrijf he, die hebben 't geld niet zoals bvb Supersprint of Eisenmann.
Eh? Je kan toch onmogelijk verwachten dat ze voor elke uitlaat een eigen wagen gaan aanschaffen? Europipe is maar een klein bedrijf he, die hebben 't geld niet zoals bvb Supersprint of Eisenmann.
De wagen is nog niet in Antwerpen hé..
Aleja, denken we.. we horen er al 2 maanden niets van. *******
Zeer triestige garage, echt waar. Hoe wil je nu je klanten die een hoogstaand product kopen, en dus ook een hoogstaande service verwachten, te vriend houden op dergelijke manier?
Ik heb geen idee hoe groot Europipe precies is maar gezien de naam dacht ik dat het om een relatief groot bedrijf ging.
Comment