Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenEen kleur die je snel beu bent denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenEh? Je kan toch onmogelijk verwachten dat ze voor elke uitlaat een eigen wagen gaan aanschaffen? Europipe is maar een klein bedrijf he, die hebben 't geld niet zoals bvb Supersprint of Eisenmann.
Ik weet bvb dat ze voor de 997 Mk I wel degelijk de uitlaat ontwikkeld hebben met hun eigen wagen, ik heb met die mannen nog een rondrit gedaan, begin 2005 toen die net klaar was (rode 997S).
Dus lijkt het mij geenszins denkbeeldig dat ze die intussen hebben ingeruild voor een FLmodel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenAls we de wagen hebben,zien ze ons daar niet meer..
Catscratch gaat er ook niet meer.
Net eens gekeken op de website van Europipe. Ik wist niet dat dat gevestigd was in belgië.. is wel een pluspunt! , ne de filmpjes bekeken.. super sound!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenDe wagen is nog niet in Antwerpen hé..
Aleja, denken we.. we horen er al 2 maanden niets van. *******
ik wil niets goed praten natuurlijk, maar je kan ook moeilijk verwachten dat die garage u om de week gaat opbellen om dan gewoon te zeggen; "nog niets toegekomen mijnheer, ik bel u volgende week nog eens." dan zullen ze waarschijnlijk ook wel betere dingen te doen hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenKnappe kar ... enkel die velgjes vallen wat tegen vind ik.
Heb je nog foto's?
Comment
-
re-re-re-re-re post
maar blijft goed
binnen enkele maanden post IR fuel er zo eentje
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenNieuwe Boxster bij Porsche Antwerpen.
In het echt nog stukken knapper dan op foto. Vooral die nieuwe lichtblokken vanachter zijn geslaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenre-re-re-re-re post
maar blijft goed
binnen enkele maanden post IR fuel er zo eentje
+ YouTube Video
al houdt die zijn stuur een beetje vreemd vast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtennice!
al houdt die zijn stuur een beetje vreemd vast
Hoe lager je je stuur vast houdt, hoe gedetailleerder je kan rijden. Als je bv een wet race gaat rijden, dan is 't aangeraden om je stuur vrij hoog vast te houden. Je gaat dan immers minder de neiging hebben om nodeloze stuurbewegingen te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenik zou dat zohard niet kunne verdragen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenik wil niets goed praten natuurlijk, maar je kan ook moeilijk verwachten dat die garage u om de week gaat opbellen om dan gewoon te zeggen; "nog niets toegekomen mijnheer, ik bel u volgende week nog eens." dan zullen ze waarschijnlijk ook wel betere dingen te doen hebben.
We zijn nu al Februari.
Dan mag er toch wel eens gebeld worden , niet?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment