Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Ik heb geen idee hoe groot Europipe precies is maar gezien de naam dacht ik dat het om een relatief groot bedrijf ging.
    Nop, is vrij kleinschalig, maar wel topkwaliteit!

Comment

• Mooi kleur!

Duur kleur

Comment

• die kleur vind ik maar nix, veel te flets in mijn ogen

Comment

• Een kleur die je snel beu bent denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Een kleur die je snel beu bent denk ik.
            Ik mag hopen van niet voor 2.4K

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Eh? Je kan toch onmogelijk verwachten dat ze voor elke uitlaat een eigen wagen gaan aanschaffen? Europipe is maar een klein bedrijf he, die hebben 't geld niet zoals bvb Supersprint of Eisenmann.
                Ja en neen.

Ik weet bvb dat ze voor de 997 Mk I wel degelijk de uitlaat ontwikkeld hebben met hun eigen wagen, ik heb met die mannen nog een rondrit gedaan, begin 2005 toen die net klaar was (rode 997S).

Dus lijkt het mij geenszins denkbeeldig dat ze die intussen hebben ingeruild voor een FLmodel

Comment

• Der zit blijkbaar ook geen lijn in de banden die ze leveren op een nieuwe Carrera.
                  Vorig weekend er eens op gelet in de showroom. Allemaal facelift modellen. Op sommige Michelin, op andere Bridgestone, op andere Yokohama.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                    Als we de wagen hebben,zien ze ons daar niet meer..
                    Catscratch gaat er ook niet meer.

Net eens gekeken op de website van Europipe. Ik wist niet dat dat gevestigd was in belgië.. is wel een pluspunt! , ne de filmpjes bekeken.. super sound!
                    Ge kunt toch ook gewoon zelf bellen als ge iets wilt weten

Comment

De wagen is nog niet in Antwerpen hé..
                      Aleja, denken we.. we horen er al 2 maanden niets van. *******
                      is hij al 2maanden te laat, of loopt hij nog op normale leveringstijd?
                      ik wil niets goed praten natuurlijk, maar je kan ook moeilijk verwachten dat die garage u om de week gaat opbellen om dan gewoon te zeggen; "nog niets toegekomen mijnheer, ik bel u volgende week nog eens." dan zullen ze waarschijnlijk ook wel betere dingen te doen hebben.
                      wimoptiek.be op

Comment

• Nieuwe Boxster bij Porsche Antwerpen.
                        In het echt nog stukken knapper dan op foto. Vooral die nieuwe lichtblokken vanachter zijn geslaagd.

Comment

• Knappe kar ... enkel die velgjes vallen wat tegen vind ik.

Heb je nog foto's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                            Knappe kar ... enkel die velgjes vallen wat tegen vind ik.

Heb je nog foto's?
                            Nee. Had ff men gsm door de omheining gestoken. Misschien dat ik er binnekort nog wel eens foto's ga maken.

Comment

• re-re-re-re-re post

maar blijft goed

binnen enkele maanden post IR fuel er zo eentje

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                Nieuwe Boxster bij Porsche Antwerpen.
                                In het echt nog stukken knapper dan op foto. Vooral die nieuwe lichtblokken vanachter zijn geslaagd.

Nieuwe velgen ook blijkbaar. En de Cayman is toch nog net iets knapper.

Comment

• Dju, ze hebben hier net Youtube geblokkeerd op t werk blijkbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                    re-re-re-re-re post

maar blijft goed

binnen enkele maanden post IR fuel er zo eentje

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                    nice!

al houdt die zijn stuur een beetje vreemd vast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      nice!

al houdt die zijn stuur een beetje vreemd vast
                                      Valt mee, hoor.

Hoe lager je je stuur vast houdt, hoe gedetailleerder je kan rijden. Als je bv een wet race gaat rijden, dan is 't aangeraden om je stuur vrij hoog vast te houden. Je gaat dan immers minder de neiging hebben om nodeloze stuurbewegingen te maken.

Comment

ik zou dat zohard niet kunne verdragen
                                        Idd, Golf rijder is sneller en heeft dan nog een lekker ding bij hem zitten ook. Daar zit je dan met je Porsche en stoere houding...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                          ik wil niets goed praten natuurlijk, maar je kan ook moeilijk verwachten dat die garage u om de week gaat opbellen om dan gewoon te zeggen; "nog niets toegekomen mijnheer, ik bel u volgende week nog eens." dan zullen ze waarschijnlijk ook wel betere dingen te doen hebben.
                                          Natuurlijk niet,maar ze hadden eerst gezegd DECEMBER of begin Januari..
                                          We zijn nu al Februari.
                                          Dan mag er toch wel eens gebeld worden , niet?
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X