Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenValt mee, hoor.
Hoe lager je je stuur vast houdt, hoe gedetailleerder je kan rijden. Als je bv een wet race gaat rijden, dan is 't aangeraden om je stuur vrij hoog vast te houden. Je gaat dan immers minder de neiging hebben om nodeloze stuurbewegingen te maken.
enfin, zo doe ik dat ook.. hou m'n handen bijna nooit op tien op 2 als ik drift.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik denk dat 'ie zo z'n stuur vast houdt om goede controle te hebben tijdens de drift.
enfin, zo doe ik dat ook.. hou m'n handen bijna nooit op tien op 2 als ik drift.
ah ja bedoelt met de 3 zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenfwd drifting
ah ja bedoelt met de 3 zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik denk dat 'ie zo z'n stuur vast houdt om goede controle te hebben tijdens de drift.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenDaarom ook mijn uitleg: als je drift op 10 voor 2 ga je 'm volgens mij zéér moeilijk kunnen houden omdat je die subtiele bewegingen niet gaat kunnen doen om 'm in 't spoor te houden.
ben ook niet zo scherp meer op dit uur van de avond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDju, ze hebben hier net Youtube geblokkeerd op t werk blijkbaar
Tjien, hier ook sinds gisteren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenTjien, hier ook sinds gisteren
Ge ziet hier toch ook ni in den toren he?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn Facebook ook, maar daar heb ik gene last van
Ge ziet hier toch ook ni in den toren he?
Aan het Noord toch niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenHahahaha, idd facebook ook maar daar zit ik toch niet op.
Aan het Noord toch niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWaar zitte dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenStaan daar natuurlijk veel Torens hé, maar ik werk voor een of andere provider
ik voor diene aan t Noordstation. Nee Wannes, gene vrouwenprovider aant noordstation
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenlol
ik voor diene aan t Noordstation. Nee Wannes, gene vrouwenprovider aant noordstation
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenNatuurlijk niet,maar ze hadden eerst gezegd DECEMBER of begin Januari..
We zijn nu al Februari.
Dan mag er toch wel eens gebeld worden , niet?
nuja de mijne was 8maand te laat geleverd en heb zelf ook altijd moeten bellen. de bestelbon is getekend dus zijn ze content.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenre-re-re-re-re post
maar blijft goed
binnen enkele maanden post IR fuel er zo eentje
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtende bestelbon is getekend dus zijn ze content.
Spijtig dat we al een voorschot hebben betaald2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenenkel op foto, of zou je die ook liever hebben dan je blauwe gevaar?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment