Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenenkel op foto, of zou je die ook liever hebben dan je blauwe gevaar?Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Hier in Gent rijdt een sinds een tijdje een 997.2 Cabrio rond, een S.
Maakt een fenomenaal mooi geluid, 't is nu al de 3de keer dat ik hem tegenkom en elke keer ben ik verbaasd. Klinkt totaal anders dan op video, echt mooi en bassig zoals het hoort. Vrij luid ook.
Dus ja, ik dacht andere uitlaat.. ik weet waar hij woont en ik passeer er regelmatig. Uitlaat geïnspecteerd (van ver, anders denken mijn vrienden dat ik gek ben ofzo ) en 't leek gewoon stock 997.2 S te zijn, dus 4 pijpjes. De 2 binnenste waren wel merkbaar vuiler dan de buitenste dus ik vermoed een kleppensysteem.
Mijn gedacht is ofwel:
- aftermarket uitlaat die ik niet ken
- pre-FL naar FL ombouw? eigenaar had ervoor ook een 997 S Cab, met PSE dacht ik, zelfde kleur en alles.
Nrplaat is BAR-911 (Ugeken en co zullen hem wel kennen, is van Ag.R.)
De reden waarom ik het hier zet is omdat ik het graag wil weten wat er met die kar is Klinkt alleszins voor geen meter als een FL DI blok.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDe 2 binnenste waren wel merkbaar vuiler dan de buitenste dus ik vermoed een kleppensysteem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenKlinkt alleszins voor geen meter als een FL DI blok.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenne facelift 2S heeft gewoon een opzetstuk op de uitlaat om daar een dubbele van te maken. De echte buis zit halfweg op de 2 uitlaatpijpjes. Kleppensysteem kan er dan niks mee te maken hebben.
Dan worden die alle 2 even vuil toch?
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenOf misschien juist wel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMaar uit jouw posts leid ik af dat je em enkel nog maar op video hebt gehoord, de DFI motor.
Al meerdere malen gehoord, zowel Carrera als Carrera S.. je moet maar 1 keer in Latem of Deurle komen en je wordt bijna overspoeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenHeeft iemand de link van een filmpje van een 997 GT3 op circuit die op het einde van het filmpje een paar bochten knap aaneen drift, en daar net voor achter een Alfa 75 zit die ook een mooi driftje zet, ik vind het niet meer+ YouTube Video
Comment
Comment