Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
    Perfectie!!
    volledig rode achterlichten en ik achter het stuur is perfectie.

Comment

• Ik vind het te bleek

Dat nachtblauw ofzo dat ze vroeger hadden (op de 930 enzo), dat vind ik veel mooier.

Comment

• Er is nog 'n donkerder blauw beschikbaar, toch?

En dan nog, 'k vind 't een supervette kleur, zowel cobaltblauw als aquablauw. Wel weinig interieurkleuren die er proper bij passen ... maar aangezien je bij 'n GT3/GT2 toch vast hangt aan zwart of donkergrijs, hoef je niet veel te kiezen ook ni.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Er is nog 'n donkerder blauw beschikbaar, toch?
          Niet in de standaardkleuren hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Nachtblauw is toch nog steeds beschikbaar? Maar misschien niet bij een GT3, inderdaad.

Comment

• effe technische vraag aan de kenners hier.

de cayenne van ons moeder geeft volgende melding: check HITCH en dan staat er zo precies een pedaal bijgetekend???

wat is er mis?

Comment

• heeft die een trekhaak?
                wimoptiek.be op

Comment

• Hitch is engels voor 'hapering'.
                  Dus meest logische lijkt mij, een hapering bij het indrukken van de pedaal ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Bij de GT3 niet, wel Porsche Exclusive. Maar bij de GT2 zeker wel, toen aquablauw er nog niet was kon je zelfs het cobalt er niet op krijgen. Of vergis ik me nu?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                      heeft die een trekhaak?
                      heeft een wegklapbare trekhaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                        volledig rode achterlichten en ik achter het stuur is perfectie.
                        Nope. Rode achterlichten zeker niet. En uiteraard zit ik aan het stuur om het plaatje perfect te laten kloppen ...

Comment

• Op de Duitse A5 bij Darmstadt is vanochtend een 51-jarige testrijder van Porsche om het leven gekomen. Hij reed met een nog gecamoufleerd prototype van een nieuwe 911. Een tweede testwagen die hem volgde, kon het ongeluk nog net ontwijken.

De Duitse politie geeft verder geen informatie over de details van het ongeval. Door nog onbekende oorzaak is de auto onder de middenvangrail doorgeschoten.

De Autobahn is door de crash tot zeven uur vanochtend afgesloten geweest. Ook het verkeer in de tegengestelde richting naar Frankfurt heeft hinder ondervonden door het ongeluk. (autoweek.nl/jvr) Op de Duitse A5 bij Darmstadt is vanochtend een 51-jarige testrijder van Porsche om het leven gekomen. Hij reed met een nog gecamoufleerd prototype van een nieuwe 911. Een tweede testwagen die hem volgde, kon het ongeluk nog net ontwijken.

De Duitse politie geeft verder geen informatie over de details van het ongeval. Door nog onbekende oorzaak is de auto onder de middenvangrail doorgeschoten.

De Autobahn is door de crash tot zeven uur vanochtend afgesloten geweest. Ook het verkeer in de tegengestelde richting naar Frankfurt heeft hinder ondervonden door het ongeluk. (autoweek.nl/jvr)

Comment

• Net een zwarte 997 S MkII gezien met zwarte GT3-velgen.... Enorm knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                              heeft een wegklapbare trekhaak

bedankt voor de tip , het was wel degelijk de trekhaak die niet helemaal op zijn plaats stak... met dat reservewiel achter op de koffer is dat niet altijd duidelijk.

Comment

• Inside GMG Porsche Race team's shop

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
                                    Rinspeed-velgen zeker?

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X