Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenZiet er vrij kaal uit zonder striping.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenVan waar ik kom? Ik ben geboren in Ukkel ... Rare kerels hier ...
Hij bedoeld vanwaar je nickname DAGGIE komt
foto:
Zalig btw
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenVan waar ik kom? Ik ben geboren in Ukkel ... Rare kerels hier ...
Dacht al dat dit ging komen, nee van waar ''daggie'' de naam komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk BerichtenHeeft iemand een paar foto's van de facelift 997 (zwart of donkergrijs of ...) met deze velgen:
Comment
-
Daarnet IN de parking van de vrijdagsmarkt (in Gent) een Porsche Panamera gezien .
Een donkergroene met mooi zwarte velgen zonder camouflage... Wel jammer dat de (jonge) bestuurder van de Porsche met zijn velgen tegen de borduur zat ...
Waarschijnlijk staat ie daar nu nog...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk BerichtenDaarnet IN de parking van de vrijdagsmarkt (in Gent) een Porsche Panamera gezien .
Een donkergroene met mooi zwarte velgen zonder camouflage... Wel jammer dat de (jonge) bestuurder van de Porsche met zijn velgen tegen de borduur zat ...
Belgische wagen????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk BerichtenDaarnet IN de parking van de vrijdagsmarkt (in Gent) een Porsche Panamera gezien .
Comment
Comment