Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten

zalig geluid!
    Last edited by ; 23/02/2009, 21:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
      Deze had minder geluk, heeft 1 of 2 rondjes gereden en kwam toen de pits in. Linksvoor een tikje gehad en de achterbumper was links ook beschadigd

Zoooo jammer. Kar staat echt zalig knap, en 'ie kan er eigenlijk echt goed mee overweg vind ik, en 't is een bovenbeste down-to-earth kerel die geestig is in de omgang. 'Ie was er zo te lezen eventjes niet goed van, en ik kan dat goed begrijpen.
      Last edited by ; 23/02/2009, 16:28.

Comment

• Gebotst tegen iemand anders? Is toch echt maar een beetje schade

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          zoooo jammer. Kar staat echt zalig knap, en 'ie kan er eigenlijk echt goed mee overweg vind ik, en 't is een bovenbeste down-to-earth kerel die geestig is in de omgang. 'Ie was er zo te lezen eventjes niet goed van, en ik kan dat goed begrijpen.
          just, had tot voor kort ook een MCSC..
          Last edited by ; 23/02/2009, 16:30.

Comment

zoooo jammer. Kar staat echt zalig knap, en 'ie kan er eigenlijk echt goed mee overweg vind ik, en 't is een bovenbeste down-to-earth kerel die geestig is in de omgang. 'Ie was er zo te lezen eventjes niet goed van, en ik kan dat goed begrijpen.
            Risico van het vak eh
            Last edited by ; 23/02/2009, 16:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Risico van het vak eh
              Zeer zeker.

Mijn tellertje staat op iets van een 7.000 EUR (gelukkig is m'n omniumverzekeraar niet vies geweest en heeft 'ie 't gelag betaald, dus er schiet enkel de 1.400 EUR vangrailkosten over).
              Last edited by ; 23/02/2009, 16:34.

Comment

• .....
                Last edited by ; 23/02/2009, 16:33.

Comment

• heeft er iemand foto's van een porsche 930 turbo?? echt een droomkar
                  porsche 4ever
                  '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

Zeer zeker.

Mijn tellertje staat op iets van een 7.000 EUR (gelukkig is m'n omniumverzekeraar niet vies geweest en heeft 'ie 't gelag betaald, dus er schiet enkel de 1.400 EUR vangrailkosten over).
                    Nou daar had je al serieus wat trackspulletjes voor kunnen kopen.

Ik zou mij serieus slecht voelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
                      heeft er iemand foto's van een porsche 930 turbo?? echt een droomkar
                      Zo een?

Comment

Zo een?

ja, kheb deze foto als mijn achtergrond!!
                        porsche 4ever
                        '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

Zo een?

Ik weet nog dat in Need For Speed Porsche dit in het begin echt onbestuurbaar was voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk Berichten
                            Heeft iemand een paar foto's van de facelift 997 (zwart of donkergrijs of ...) met deze velgen:

as promised

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Meteorgrijz

Comment

• Cool alleen ziet het er redelijk PS'd uit.

Comment

• 9 op 10 zal het wel ge PS'd zijn, ik haal het ook maar van een forum

Comment

• Hier; een pré-fl . Gewone carrera met PSE
                                    Zo simpel maar zo mooi echt schitterend exemplaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                      9 op 10 zal het wel ge PS'd zijn, ik haal het ook maar van een forum
                                      Het lijkt zo maar denk dat het toch niet het geval is.

Vraag het hem anders eens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                        Vraag het hem anders eens.
                                        Who cares?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                          Cool alleen ziet het er redelijk PS'd uit.
                                          Vind je?

Ik weet dat er meesters zijn wat betreft PS maar dan nog...

Comment

Working...
                                          X