Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er komen in de winter zwarte velgen op.
Rode remklauwen, hmm zo ordinair 't is wel mooi , maar toch.
Andere uitlaten, mja jammer dat hij standaard zo stil is buitenaf anders mochten ze er gerust opblijven.
rode remklauwen ordinair?
ga je mond spoelen met zwavelzuur
mocht je ze geel verven ja, dan was je een would-be
en in de winter zou ik geen zwarte nemen, ze worden toch vuil.
Ik heb het gevonden, als je op de link klikt, de eerste 2 systemen tesamen.
in totaal 2100 EUR. valt goed mee, Sportwagen Hermann kost 2700.
Echt zalige sound imo
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
men moeder is hier aan het zien voor ne carrera 2S cabrio, van een aantal opties zijn we zeker : PDK, gps, ipod, volledig leren interieur (dus ook die plastieke middenconsole), chronopacket
ze twijfelt of ze de porsche sport exhaust zou nemen en we vragen ons af of die spoorverbreders optisch iets doen?
PSE is sinds Februari leverbaar, maar 't kan goed zijn dat je langer moet wachten hoor.
Spoorverbreders zaten op de testwagen,maar hebben we niet genomen, is maar 5mm .
Gaan jullie ook bij P Antwerpen?
PSE is sinds Februari leverbaar, maar 't kan goed zijn dat je langer moet wachten hoor.
Spoorverbreders zaten op de testwagen,maar hebben we niet genomen, is maar 5mm .
Gaan jullie ook bij P Antwerpen?
jeps, gisteren test gereden met hun 4 cabrio, wa een machien... me wa hebben jullie test gereden?
Wij waren gisteren ook bij P Antwerpen
De gewone carrera coupe. Deze is het dan ook geworden. ook met PDK,Chrono-pakket,volleder interieur,iPod,GPS,etc...
Hoe vond je de testrit?
men moeder is hier aan het zien voor ne carrera 2S cabrio, van een aantal opties zijn we zeker : PDK, gps, ipod, volledig leren interieur (dus ook die plastieke middenconsole), chronopacket
ze twijfelt of ze de porsche sport exhaust zou nemen en we vragen ons af of die spoorverbreders optisch iets doen?
(velgen zouden wsl turbovelgen worden)
iemand opmerkingen en raad ivm PSE?
Ik zou die turbovelgen niet nemen, ongelooflijk lelijk.
Comment