Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenDeze velgen zijn de mooiste (imo).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenophanging zal niet vervangen worden denk ik. (+ deze staat in normale stand hé) . Uitlaten is niet voor direct
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWa bedoel je daarmee???
En de vering moet zich nog zetten hé, niet?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenmen moeder is hier aan het zien voor ne carrera 2S cabrio, van een aantal opties zijn we zeker : PDK, gps, ipod, volledig leren interieur (dus ook die plastieke middenconsole), chronopacket
ze twijfelt of ze de porsche sport exhaust zou nemen en we vragen ons af of die spoorverbreders optisch iets doen?
(velgen zouden wsl turbovelgen worden)
Ik veronderstel ook zetelverwarming en eventueel -ventilatie? Of is je moeder niet echt iemand die bij alle weersomstandigheden het dak open zet van zodra het droog is?
En als je voor de middentunnel in leder gaat, vergeet dan niet expliciet te vragen naar de optie om het stuk rond de versnellingspook ook in leder te krijgen. Anders heb je zo een stuk plastiek tussen het leder van de middenconsole en de middentunnel.
En steek de Carrera sport velgen. Daar kan je gewoon geen spoorverbreders bij krijgen, en ze zijn goedkoper dan de turbo velgen
iemand opmerkingen en raad ivm PSE?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenStaat niet in Sport. Dan zakt hij 1 cm.
Das geen luchtvering eh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenVind ik ook de knapste
Wss als wintervelg
295 winterbanden -> duur maar no problem.
Maar zoek u maar eens 305 winterbanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEh wat is dat voor nonsens? Ze hebben u da toch ni wijsgemaakt bij Porsche hoop ik?
Das geen luchtvering eh
Achja.. we zien wel.
in SPORT reed de wagen vrij hard en die had dan nog 18", deze heeft 19".
Als je dan nog begint met verlagen..2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenNope ik dacht dat
Achja.. we zien wel.
in SPORT reed de wagen vrij hard en die had dan nog 18", deze heeft 19".
Als je dan nog begint met verlagen..
Rijd nekeer mee met een Elise ofzo, dat is hard
De mijne was geconfigged met 19" en -20mm (allez, eigenlijk -10mm in vgl met PASM)
Moet toch wel sucken ze man. De kar bij de garage zien staan en weten da ge nog een maand moet wachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJeanet
Rijd nekeer mee met een Elise ofzo, dat is hard
De mijne was geconfigged met 19" en -20mm (allez, eigenlijk -10mm in vgl met PASM)
Moet toch wel sucken ze man. De kar bij de garage zien staan en weten da ge nog een maand moet wachten
Jep, 't is moeilijk.. maar eigenlijk . Het is al 1 maart hé, still counting2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenWij waren gisteren ook bij P Antwerpen
De gewone carrera coupe. Deze is het dan ook geworden. ook met PDK,Chrono-pakket,volleder interieur,iPod,GPS,etc...
Hoe vond je de testrit?
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenIk zou die turbovelgen niet nemen, ongelooflijk lelijk.Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten²
Deze zijn de duurste, en ook de lelijkste
Er zijn mooiere velgen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenPas op met de uitspraak "volledig leder interieur" bij Porsche. Dat komt overeen met EEN HELE HOOP opties op de lijst
Ik veronderstel ook zetelverwarming en eventueel -ventilatie? Of is je moeder niet echt iemand die bij alle weersomstandigheden het dak open zet van zodra het droog is?
En als je voor de middentunnel in leder gaat, vergeet dan niet expliciet te vragen naar de optie om het stuk rond de versnellingspook ook in leder te krijgen. Anders heb je zo een stuk plastiek tussen het leder van de middenconsole en de middentunnel.
En steek de Carrera sport velgen. Daar kan je gewoon geen spoorverbreders bij krijgen, en ze zijn goedkoper dan de turbo velgen
Volgens mij ziet de nieuwe PSE er niet uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIk zeg vrij hard, niet té hard
Jep, 't is moeilijk.. maar eigenlijk . Het is al 1 maart hé, still counting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtentestrit was subliem, zeker die launchcontrol, ben ik nog het hardst van al met verschoten! da was zwaar kicken
Carrera 2S velgen zijn terug een optie
Carrera S velgen zijn standaard hé, ahja.. je koopt een S
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenhoe komt het da ge nog zo lang moet wachten?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenHaha ja, LC is ni normaal
Carrera S velgen zijn standaard hé, ahja.. je koopt een S
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenProficiat Lexus GS300, knappe wagen !!
Misschien de velgen nog zwart laten lakken ?
Momenteel blijft ie zo , in de toekomst misschien gunmetal?
Zwarte velgen komen in de winter2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment