Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
It is a 997 Turbo underneath, but with the GT2 rear spoiler and front bumper assembly. The rear bumper is still the stock Turbo item though, as the GT2's is totally different with the 'shark' gills in beside the tailpipes.
'k heb mijn twijfels over de striping. de lijn op de motor/kofferkap loopt niet door en dat stoort me.
de blauwe lijnen lopen ook niet verder op de voorbumper onderaan en de blauwe lijnen op het dak vooraan zijn breder dan degene op de deur op de zijkant waar ze normaal uit voortvloeien.
zonde van de details
Vet anyway en leuk dat 't een "eigen creatie" is, want (of ik vergis me) die specifieke lijnenvoering is er toch nooit geweest op echte Martini rallye/race-auto's?
Comment