Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenStond iets naast 't circuit te branden ofzo?
Kerel kan wel 'n serieus stukje rijden. Je ziet dat de ie veel mooiere lijn in de bochten neemt dan die RS, waardoor ie er telkens terug naartoe rijdt.
Wel jammer dat ie z'n duimen in z'n stuur legt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZou dat OEM zijn of wrap?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenJe moet 't filmpje uitkijken Whispy, dan zie je die F40
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenJe moet 't filmpje uitkijken Whispy, dan zie je die F40
Let vooral op de tekst die ik quote.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenJa, maar ik kan er niets mooi mee maken...
Interieur is knap, maar daar houdt het op.
Het exterieur is echt volledig fout.. Zelfs die 20" velgen kunnen dat niet goed maken.
Comment
-
Op Drivers Republic heb ik ff gekeken naar een interview met de designer van dat gedrocht. Soms dacht ik toch van man wat zijt ge toch aan het leuteren. Waarom kunnen ze bij Porsche niet eens iets ontwerpen dat niet uitziet als een uitgerokken 911. Ik ben knettergek op het merk Porsche, maar het begint de laatste jaren toch te steken als ge ziet wat ze op de weg zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenJa, maar ik kan er niets mooi mee maken...
Interieur is knap, maar daar houdt het op.
Porsche Bahnamera.
Comment
-
-
Comment
-
Comment