I presume your SL55 is fully stock (no engine mods)?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenga jij nou maar die Trophy halen, ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
wat is die linkse klein vergeleken met die rechts, maar wat is die rechtse lelijk vergeleken met die linkse
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk BerichtenDat getuigd van GEEENN smaak. Een 360 niet mooi vinden kan ik aannemen (veel te hoog op zijn poten, slechte f1 flippers, etc...) maar wie een CS niet mooi vindt...das de meest indrukwekende auto van dit moment van rond de 120 000 euro.
Wel, ik vind bitter weinig Ferrari's mooi! Zeker van de laatste tien jaar.
Dus, geef mij maar die 993 Turbo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk BerichtenEn oké de 993 turbo is ook heftig en vind ik ook mooi maar is niet te vergelijken met dat Italiaanse raspaard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenI presume your SL55 is fully stock (no engine mods)?
Yes fully stock!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berlintomek Bekijk Berichten
Porsche Sport Exhaust
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berlintomek Bekijk BerichtenYes fully stock!
You seem to have a lot of cars... Can you give us a list to make it easier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk BerichtenDat getuigd van GEEENN smaak. Een 360 niet mooi vinden kan ik aannemen (veel te hoog op zijn poten, slechte f1 flippers, etc...) maar wie een CS niet mooi vindt...das de meest indrukwekende auto van dit moment van rond de 120 000 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenVan deze 2 kies ik ook de cs. terwijl ik ook niet zo'n ferrari-man ben. Maar het geluid en looks
Comment
-
This all Cars are not yet in my own.
Right now i got a M5 E60 V10!
What a Power...
Check it out
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
Comment