Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• D-I-K

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berlintomek Bekijk Berichten
      This all Cars are not yet in my own.

Right now i got a M5 E60 V10!
      What a Power...

Check it out

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
      if I look at your latest posts you have an M5, porsche, SL 55,... are you fucking with us?

Comment

• Ik denk eerlijk gezegd dat die kerel geen enkele van die auto's bezit...

Comment

• Paar foto's van vanavond:

Comment

• zo'n schabouwelijk Engels zeg
            precies Borat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
              Paar foto's van vanavond:

DEM zo foto's die sfeer

Comment

• het huis ziet er ook heerlijk bourgondisch uit

Comment

• Die achtervleugel is zoveel knapper dan die van de GT3 FL.

Comment

• o dear!!! wat een zalige foto's!!!!
                    Porsche 996 GT3 RS
                    Porsche 964 RS
                    BMW ///M3 e30
                    Mercedes c250 CDI AMG
                    www.flamebox.be

Comment

• Nieuwe aanwinst thuis, CH.?

Iedereen zegt "geen wit" ... maar ik vind het toch supervet
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Omg die GT3, perfect in zen "eenvoud"
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                          Nieuwe aanwinst thuis, CH.?

Iedereen zegt "geen wit" ... maar ik vind het toch supervet
                          I wish, is van ne kameraad zijn vader. Hier thuis zijn ze allesbehalve auto-minded.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
                            Dat getuigd van GEEENN smaak. Een 360 niet mooi vinden kan ik aannemen (veel te hoog op zijn poten, slechte f1 flippers, etc...) maar wie een CS niet mooi vindt...das de meest indrukwekende auto van dit moment van rond de 120 000 euro.
                            voor 120k koop ik toch wel iets beter nl. een GT3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                              I wish, is van ne kameraad zijn vader. Hier thuis zijn ze allesbehalve auto-minded.
                              Ik verwar u altijd met GeeTeeDrie ofzo, die hebben toch een GT3 en M3 CSL thuis hé?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Correctemundo.

Maar de GT3 ging de deur uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  Correctemundo.

Maar de GT3 ging de deur uit.
                                  En er kwam een andere Porsche in de plaats zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                    En er kwam een andere Porsche in de plaats zeker?

Volgens wat hij hier zelf gepost heeft, gaat de GT3 de deur uit omdat zijn vader het fysisch te lastig heeft om als daily een GT3 te hebben ... in de plaats komt een Turbo en daarnaast nog een GT3 (RS?) voor in 't weekend ... ALS ik me correct herinner.
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Volgens wat hij hier zelf gepost heeft, gaat de GT3 de deur uit omdat zijn vader het fysisch te lastig heeft om als daily een GT3 te hebben ... in de plaats komt een Turbo en daarnaast nog een GT3 (RS?) voor in 't weekend ... ALS ik me correct herinner.
                                      Juist ja, er kwamen 2 Porsche's in de plaats.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                        voor 120k koop ik toch wel iets beter nl. een GT3
                                        Hail Timo!

Comment

Zoiets was het idd.

Comment

Working...
                                          X