D-I-K
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door berlintomek Bekijk BerichtenThis all Cars are not yet in my own.
Right now i got a M5 E60 V10!
What a Power...
Check it out
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenPaar foto's van vanavond:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenNieuwe aanwinst thuis, CH.?
Iedereen zegt "geen wit" ... maar ik vind het toch supervet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk BerichtenDat getuigd van GEEENN smaak. Een 360 niet mooi vinden kan ik aannemen (veel te hoog op zijn poten, slechte f1 flippers, etc...) maar wie een CS niet mooi vindt...das de meest indrukwekende auto van dit moment van rond de 120 000 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenI wish, is van ne kameraad zijn vader. Hier thuis zijn ze allesbehalve auto-minded.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenCorrectemundo.
Maar de GT3 ging de deur uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenEn er kwam een andere Porsche in de plaats zeker?
Volgens wat hij hier zelf gepost heeft, gaat de GT3 de deur uit omdat zijn vader het fysisch te lastig heeft om als daily een GT3 te hebben ... in de plaats komt een Turbo en daarnaast nog een GT3 (RS?) voor in 't weekend ... ALS ik me correct herinner.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenVolgens wat hij hier zelf gepost heeft, gaat de GT3 de deur uit omdat zijn vader het fysisch te lastig heeft om als daily een GT3 te hebben ... in de plaats komt een Turbo en daarnaast nog een GT3 (RS?) voor in 't weekend ... ALS ik me correct herinner.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenvoor 120k koop ik toch wel iets beter nl. een GT3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenVolgens wat hij hier zelf gepost heeft, gaat de GT3 de deur uit omdat zijn vader het fysisch te lastig heeft om als daily een GT3 te hebben ... in de plaats komt een Turbo en daarnaast nog een GT3 (RS?) voor in 't weekend ... ALS ik me correct herinner.
Comment
Comment