zowaar nog lelijker dan met 996 velgen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenZeer geslaagd, 996 met 997 Turbo-velgen
Dat chronisch gebrek aan heupen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenZiet er wel lekker agressief uit...
Ik moest direct aan deze denken:
Ik heb 'n nieuwe fantasie RS-ontwikkeld! In 't pepperwhite van MINI, zwarte velgen en drie fijne streepjes (donkerrood, wit, blauw, niet in 't midden) naast mekaar lopend over de hele lengte van de wagen, beetje Herbie-style dus, moet echt lekker zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Die Mk.I Cayman is echt een koopje!!
Da's niet te doen he die prijzen in de UK
In Duitsland mag je 20.000€ meer op tafel leggen voor hetzelfde (not to mention België...)
Als dat nu als 2de of 3de wagen is I wouldn't mind at all the RHD
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenWat een sound...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenDFI kan dan toch mooi klinken!
want bij de 997 hebben ze het flink verpest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDe GT3 heeft dan ook een DFI, anders zou hij ook zo klinken.
de 997's hebben ook DFI hoor.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenDFI kan dan toch mooi klinken!
want bij de 997 hebben ze het flink verpest
GT3 heeft dus géén DFI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenGisteren op weg naar Hasselt een zwarte GT3 RS met oranje accenten (rolkooi, velgen, spiegels, ... ) die het kot eventjes open trok..
mmmm
Zalige ketel in ieder geval...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Autoblog.nlSteeds vaker zien we deze bijzondere grijstint op auto’s verschijnen. Zouden we in 2012 dan alleen nog maar Komo-gekleurde modellen op autoshows zien?
Autojunkbezoeker ceesdijk spotte deze aparte Carrera S bij een golfbaan. Volgens de eigenaar is de kleur geleend van de Lamborghini Murciélago LP640 en wil hij er eventueel nog zwarte velgen onder zetten. Doe maar, zeggen wij!
Ook vreemd dat ie geen gekleurde porsche logo's heeft, wat normaal standaard is op deze velg.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichtenidem, vetste RS
Ik heb 'n nieuwe fantasie RS-ontwikkeld! In 't pepperwhite van MINI, zwarte velgen en drie fijne streepjes (donkerrood, wit, blauw, niet in 't midden) naast mekaar lopend over de hele lengte van de wagen, beetje Herbie-style dus, moet echt lekker zijn
Uw herbie-fantasie kwam bij mij in de week ook op, door de reclame te zien van de film. Maar dan eerder een wrap om mee te doen met de gumball, niet voor mijn dagelijkse ritjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenweet ik.
de 997's hebben ook DFI hoor.
Comment
Comment