Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten

Ook vreemd dat ie geen gekleurde porsche logo's heeft, wat normaal standaard is op deze velg.
      Lijkt een beetje op het 'Champion Motors grijs'... Even plat, maar wat donkerder.

Ben er niet echt voor.

By the way, die 924 ziet er eigenlijk wel proper uit...
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Nu ik toch bij Champion aan het kijken ben. Damn, zo'n Cayman heeft toch lekkere vormen!
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ook vreemd dat ie geen gekleurde porsche logo's heeft, wat normaal standaard is op deze velg.
          Is er iets mis met mij als ik zeg dat ik dat wel mooi vind, alleen de velgjes nog veranderen. (titanium, geen zwart)

Comment

• Ik vind dat die kleur beter past op een strakke wagen ... Er zit niets van diepte in die tint, en op de relatief wulpse vormen van een 911 past het niet ... de auto komt niet tot zijn recht in die kleur.
            Maar op zich: knappe kleur ... liever op een Lambo, maar toch ...
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Knappe kleur maar past niet op een 997 imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                GT3 heeft dus géén DFI
                Idd, dat zie je dan ook aan de CO2 uitstoot van dat ding

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                Ik vind dat die kleur beter past op een strakke wagen ... Er zit niets van diepte in die tint, en op de relatief wulpse vormen van een 911 past het niet ... de auto komt niet tot zijn recht in die kleur.
                Idd, veel te plain. En dan nog eens pokkeduur ook want kleur op staal. Er zijn dan 1000'en mooiere kleuren te krijgen voor die Porsche.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                  hij had geen geld meer

en wat een lelijke kleur
                  Die Porsche logo's das altijd lachen.
                  Op de motorkap een gekleurde. Wat doen de mensen, vervangen door een grijze.
                  Op de velgen zwarte, wat doen de mensen, vervangen door gekleurde.
                  En deze vervangt zijn standaard gekleurde door zwarte

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Wat een tank

Comment

• CGT met een andere uitlaat

Comment

• 't kan gewoon niet dat dit de nieuwe PSE is
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                            Wat hebben ze nu gedaan, het mooie huilende geluid van de GT is helemaal verdwenen

Comment

't kan gewoon niet dat dit de nieuwe PSE is
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Dat is gewoon de gebuur die zijn haag aan het snoeien is ...
                              Wel met een deftige heggeschaar, maar tblijft het geluid van een heggeschaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                Wat hebben ze nu gedaan, het mooie huilende geluid van de GT is helemaal verdwenen
                                Straightpipes zeker? Zoals die van Albers.
                                Klinkt an sich niet zó slecht, maar standaard CGT klinkt beter dan wat dan ook.

Comment

't kan gewoon niet dat dit de nieuwe PSE is
                                  + YouTube Video

0,0 diepe bass zoals bij de 996 PSE

Comment

• Wat een teleurstelling.
                                    Afwachten tot ik het eens irl kan horen, maar hier is het echt bedroevend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

0,0 diepe bass zoals bij de 996 PSE
                                      Volgens mij klinkt een standaard Carrera zo

Comment

• Het kan evengoed een flauwe grap zijn he, want er is ook geen wagen te zien
                                        En op een ander forum zegt iemand dat zijn Standaard carrera hetzelfde klinkt
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• let's hope so

Comment

Working...
                                          X