Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Briljante foto
      om nog maar over de wagen te zwijgen

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Net terug van P Antwerpen.
                Stond een Carrera 4 S buiten met PSE.
                Verkoper vroeg: kan ik iets doen?
                Kan je die 4S even starten aub?
                Zalig gebrom die PSE.. ik ben overtuigd
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Mooie porsche, qua looks is de PSE nog wel de moeite!
                    Geluid wil ik eerst eens in IRL horen.
                    Mr Drift

Comment

• Idd knappe P !
                      PSE valt van looks irl goed mee.. Sound is zeker goed hoor
                      Jij vind hem wat te stil t.o.v SpeedART en FVD, maar het gaat niet enkel om het luidst, maar ook om de kwaliteit he en stationair klinkt dit echt mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                        Idd knappe P !
                        PSE valt van looks irl goed mee.. Sound is zeker goed hoor
                        Jij vind hem wat te stil t.o.v SpeedART en FVD, maar het gaat niet enkel om het luidst, maar ook om de kwaliteit he en stationair klinkt dit echt mooi
                        Nee natuurlijk gaat het niet om het luidst (maar ik hou er wel van). Maar zoals je zegt kwaliteit is belangrijk en de PSE nemen is nog altijd de makkelijkste oplossing. De PSE laat je gewoon plaatsen bij porsche en is gehomologeerd: dus ik zou er waarschijnlijk ook voor opteren.
                        Mr Drift

Comment

Net terug van P Antwerpen.
                          Stond een Carrera 4 S buiten met PSE.
                          Verkoper vroeg: kan ik iets doen?
                          Kan je die 4S even starten aub?
                          Zalig gebrom die PSE.. ik ben overtuigd
                          En het stof van jullie 997 geveegd? Sleutels gekregen? PSE nabesteld? Nu met je laptop op de oprit aan het kijken naar de Carrera?

Comment

• PSE gaan we nog mee wachten
                            Vrijdag is THE day !! vrijdagMORGEND staan we aan Porsche

Comment

PSE gaan we nog mee wachten
                              Vrijdag is THE day !! vrijdagMORGEND staan we aan Porsche
                              En maandag kan ik hem zien !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gwen Bekijk Berichten
                                En maandag kan ik hem zien !!!
                                Ik zal eens waaien als we voorbij rijden.. haha
                                nene je komt maar eens kijken hé

Comment

Ik zal eens waaien als we voorbij rijden.. haha
                                  nene je komt maar eens kijken hé
                                  Ik mag er toch is inzitten ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gwen Bekijk Berichten
                                    Ik mag er toch is inzitten ??
                                    uiteraard
                                    Ik wou dat typen, maar kwam zo dubbelzinnig over

Comment

uiteraard
                                      Ik wou dat typen, maar kwam zo dubbelzinnig over
                                      'K vind wel dat ge nu uwe nickname moet veranderen !!

Comment

uiteraard
                                        Vuil Ga je voor onderhoud en andere kleinigheden naar P antwerpen blijven gaan of zal je een ander P center kiezen?
                                        Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                                          Ga je voor onderhoud en andere kleinigheden naar P antwerpen blijven gaan of zal je een ander P center kiezen?
                                          Daar gaan we ons voorlopig nog niet over uitspreken

Comment

Working...
                                          X