Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenDaar gaan we ons voorlopig nog niet over uitspreken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenwij zijn na eerst bij P Antwerpen langs te gaan uiteindelijk bij P Geel (Verellen) terecht gekomen, veel snuggerdere mannen en hij is uiteindelijk ginder besteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenTrekt echt op niets, die uitlaten.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenRS 3.8
Comment
-
Comment
-
Blijft m'n favo type 911, samen met de 997.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenEen 3.8 heeft veel bredere heupen, ofwel mispak ik mij aan die matte kleur... ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenwaar zouden jullie de nrplaat hangen op een 997.2 4S, gelijk op de foto me ne sticker? (ma dan beetje naar opzij) of op een ander manier?
http://www.autojunk.nl/pix/show/155772/6
(Maar ga dat laatste aub niet vragen bij Porsche Antwerpen, dat kunnen ze blijkbaar alleen correct bij RS motors )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenPure stijl en klasse2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenZijt ge er weerhaha
Comment
Comment