Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Super clean werk van die mannen, propere garage à la Ruf, verstandige kerel die de rondleiding gaf!
    Die RSR is za-lig. Eigenaar zal wel een vijs los hebben, maar toch respect

Comment

• dat zijn gewoon Amerikanen, die modden gewoon om te modden omdat het 'cool' is

en veel PK in een rechte lijn.. 1/4 mile

Comment

• Daarnet in een "tunneltje" heeft men pa wat zitten spelen met het gaspedaal, en ik was aan 't filmen, IRL brulde ie echt; en op fim: Zoemmm zoemmm
        fack
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
          Daarnet in een "tunneltje" heeft men pa wat zitten spelen met het gaspedaal, en ik was aan 't filmen, IRL brulde ie echt; en op fim: Zoemmm zoemmm
          fack
          Kan je het het FILMPJE posten?
          Mr Drift

Comment

• Kga he nu op de pc zetten, en daarna op youtube.. ik post het wel als het inorde is

edith: het is maar een kort filmpje hoor

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• post de foto's nu eens

Comment

• Ben bezig met lichte aanpassingen, en de nummerplaat wissen.. De foto's zijn niet echt van hoogstaand niveau
                  momentje geduld.. ik open vandaag ook een topic !

Comment

• De nummerplaat zien we toch al opt filmke
                    Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      zoo hard een uitlaat nodig, ik hoor alleen wat genaai

Comment

• irl is het anders

Comment

• idd maar nauwelijks beter, ik heb deze maandag nog een FL carrera horen optrekken..

Comment

• Ik vind hem goed klinken, men nonkel ook.
                            Jij bent ook wat streng op dat vlak hé maarja smaken en kleuren

Comment

• ja pas op tis ni lelijk ofzo hé, klinkt nog altijd mooi

maar gewoon veel minder goed als de pre FL

geloof me van die PSE gaat u pa geen spijt hebben, geluid is zo bepalend voor de beleving (en dus plezier) van een auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                ja pas op tis ni lelijk ofzo hé, klinkt nog altijd mooi

maar gewoon veel minder goed als de pre FL

geloof me van die PSE gaat u pa geen spijt hebben, geluid is zo bepalend voor de beleving (en dus plezier) van een auto
                                Voilà, zo is het.. het is niet lelijk, het is gewoon niet zoals de pré-fl
                                En iedereen mag een mening hebben hé

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten

Ja! Voor mij.

Wel die meegespoten voorspoiler en zijschorten eraf, en zwarte, a.u.b.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                      996 GT2 met 560pk en semi-slicks even op 'n natte nurburgring: http://vimeo.com/4196943?pg=embed&sec=&hd=1
                                      Wat ge daar ziet heb ik vandaag gedurende ongeveer 260 km gedaan. Met dezelfde risico's : eraf gaan = schade, want geen uitloopstroken of grindbakken. Was wel maar met mijn 2-liter dieseltje maar in veel bochten was de minste tik gas er al teveel aan.

Zalig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                        Hé, die gast heeft mijn nummerplaat gestolen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                          Heel knappe foto

Comment

Working...
                                          X