Oorspronkelijk geplaatst door Timo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenwel op een audi ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenNo way, ik zou die kleur eigelijk nooit overwegen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtenknappe Gaylardo...Mr Drift
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Een goeie foto is meteen goed, dat maakt het net een goede foto. Als je hem moet bijwerken dan kan je al veel goed maken.
enfin, da's mijn mening.
Comment
-
Is maar waar je de lijn trekt van overdreven.
Van een slechte foto kan je ook niet veel goeds meer maken hoor.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door japser Bekijk BerichtenZo ik zit nog maar pas op dit Forum
en ik wou toch een paar foto's van mij laten zien
een paar weken geleden had ik de kans om deze Porsche 997 GT3 RS te fotograferen
En ook liever de standaard achterlichten.
Knappe foto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenDie meegespoten lip vanvoor ziet er toch niet uit imo. Nu lijkt die voorkant te druk.).
En dat is goed als je nooit met die kar rijdt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenWat is het verschil tussen een gewone carrera en een carerra S?
Natuurlijk lijkt het me leuker om meer pk's te hebben en de extra's die een S bieden maar is er een opmerkelijk verschil? Want soms vind ik het 'simpele' ogen van een carrera aantrekkelijker dan een S.Mr Drift
Comment
-
Ik hoop dat de link werkt
996 turbo van 2001 met 114 000 km voor 65 500 euro
moet toch een grapje zijn
Comment
Comment