Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Vergeleken met een GT3 biedt zo'n Carrera S met al die opties nog altijd een grotere inzetbaarheid. Waar je in de GT3 nauwelijks nog comfort hebt, heb je er in de Carrera S nog wel wat. Grotere aanrijhoek (Boschungswinkel), akoestisch en veercomfort, enz.
    Wat ik mij dan afvraag, als je zo een C2S pakt met sportophanging en aerokit dan hangt dat ding waarschijnlijk lager dan een GT3 waar je de noselift van gebruikt

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Bovendien zijn er ook mensen die de "in your face" looks van een GT3 gerust willen missen. Ikzelf ben gek van sportversies, maar ik zou - mocht ik kunnen - liever met een "plain" 911 rondrijden dan met een bespoilerd exemplaar. Zuiver qua looks, dan.
      Maar dat is het punt niet, het ging over de prijs met (oa) de aerokit.

      Comment









      • Comment






        • Comment


          • Begin hem meer en meer te smaken

            Dikke kar

            Comment


            • 1 van mijn ultieme droomwagens

              Comment


              • ir-fuel, wat denk jij over de "status" die een 997 turbo nog zal hebben binnen pakweg 15 jaar. Een 993 turbo blijf ik nu nog mooi vinden en behoudt erg goed zijn prijs.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                  ir-fuel, wat denk jij over de "status" die een 997 turbo nog zal hebben binnen pakweg 15 jaar. Een 993 turbo blijf ik nu nog mooi vinden en behoudt erg goed zijn prijs.
                  In mijn ogen zullen binnen 15 jaar ALLE Porsches meer status hebben dan een 996

                  Face it, een 930 is vandaag ook nog een mooie Porsche. Natuurlijk worden wat dingen gedateerd (en dan bedoel ik vooral het interieur/dash) maar de lijn blijft he. Dat zal je van pakweg een GTR niet kunnen zeggen vrees ik.

                  Comment


                  • Wat ik ook opmerkelijk vind, is dat de GT3 op de persfoto's een navigatiesysteem heeft...

                    Comment


                    • ]


                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                        Wat ik ook opmerkelijk vind, is dat de GT3 op de persfoto's een navigatiesysteem heeft...
                        En volleder, en sport chrono, en noselift, en kuipen, en directional headlights ...

                        Ze zullen nooit een basisversie laten zien hoor

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          En volleder, en sport chrono, en noselift, en kuipen, en directional headlights ...

                          Ze zullen nooit een basisversie laten zien hoor

                          Idd, maar ik bedoelde eerder dat Porsche zelf er toch "gewicht" in smijt... Want als ik de meesten hier begrijp, zouden zij vanwege het gewicht dat op een GT3 niet nemen

                          Misschien willen ze de dagelijkse bruikbaarheid van een GT3 verdedigen...

                          Comment


                          • Als ik een gt3 zou kopen zou ik ook navi etc. nemen.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                              Als ik een gt3 zou kopen zou ik ook navi etc. nemen.

                              Ik ook
                              Enkel dingen die je echt zo goed als niet nodig hebt zou ik achterwege laten, kwestie van het een beetje hardcore te houden

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                                Wat ik ook opmerkelijk vind, is dat de GT3 op de persfoto's een navigatiesysteem heeft...
                                om de weg naar 't circuit te vinden

                                neen kom, ik zou zo'n GT3 wrs ook mooi speccen.. die 10 extra kg's gaan het echt ni maken é...

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  om de weg naar 't circuit te vinden

                                  neen kom, ik zou zo'n GT3 wrs ook mooi speccen.. die 10 extra kg's gaan het echt ni maken é...
                                  Inderdaad en anders val je gewoon 10kg af =easy

                                  Comment


                                  • en voor moest je zo bezorgd zijn over je laptimes --> learn to drive it faster

                                    Comment


                                    • Moesten ze nu 'n externe navi aanbieden met g-tech metingen, er zouden iets minder navi's besteld worden op circuitwagens, denk 'k.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                                        Ik ook
                                        Enkel dingen die je echt zo goed als niet nodig hebt zou ik achterwege laten, kwestie van het een beetje hardcore te houden
                                        Dan moet je nul opties pakken.
                                        Die kar standaard daar kan je perfect mee rijden

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                          Moesten ze nu 'n externe navi aanbieden met g-tech metingen, er zouden iets minder navi's besteld worden op circuitwagens, denk 'k.
                                          Bestaat hoor

                                          AIM heeft dat onder andere

                                          Comment

                                          Working...
                                          X